mummydummy Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Gutten min vil ikke ha pupp lengre, og tenkte gi han flaske med MME, han er snart 9mnd. Men han NEKTER å drikke! Har aldri vært glad i å drikke fra flaske, bare vann fra tutekopp. Men MME- det nekter han å drikke uansett flaske eller kopp! Hyler etter en liten slurk og slår vilt rundt seg. Hva skal jeg gjøre? Jeg må jo få i ham noe melk, er ille nok at han ikke vil ha pupp lengre :-(
superdupermamma Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Det er egentlig ikke absolutt nødvendig med melk når han er blitt 9 mnd. HVis han drikker vann ellers så får han nok calsium og andre produkter fra grøten. Den har jo mme i seg. HAn spiser vel grøt? Helst da 2 porsoner.
mummydummy Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2009 Hei superdupermamma, takk for svar, ja han spiser to svære grøtporsjoner pr. dag, elsker heldigvis grøt, men er usikker på om han får nok næring. Men han gjør vel kanskje det med grøten ja:-) Har jo ikke så mye alternativ, kan jo ikke tvinge han:-(
superdupermamma Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Min vil heller ikke mme og har aldri tatt flaske. har så vidt begynt å drikke vann fra tutekopp. han er nå snart 9 mnd. Hare minimalt med melk, og han driver for det meste og biter i puppen, så jeg skal kutte ut snart jeg og. Gi han godt med grøt og litt vann så går det bra, det var svaret fra helsesøstra når jeg lurte på det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå