Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Datteren min hadde 38,2 i feber på fredag og var derfor ikke i barnehage. Temperaturen har svingt litt opp og ned hele helgen alt i fra 36.6 til 37,7 e det normalt at den varierer sånn? Da jeg la henne nå viste termometeret 37,5, regnes det som feber eller kan jeg sende henne i bhg i morgen.... Sikkert et dumt spørsmål, men det er et nytt område som jeg føler meg usikker på enda. Hun er forresten i bra form og har vært det hele helga.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Er ikke et dumt spørsmål syns jeg, er ikke alltid like lett å vurdere. I utgangspunktet sies det vel at barnet skal ha en feberfri dag før det sendes tilbake i barnehagen. Men hvis tempen har ligget mellom 36,6 og 37,7 og allmenntilstanden har vært bra ville nok jeg sendt henne i barnehagen. Kroppstemperaturen er høyest på kvelden, så 37,5 på kvelden ville ikke jeg kalt feber.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 hvis hun har hatt de tempraturene i dag,så kan du sende henne i barnehagen i morgen..de sier at du helst burde holde henne en dag hjemme etter feberen er over. 37,7 kan man nesten ikke kalle feber. så er allmentilstanden til banet bra kan hun dra i barnehagen i morgen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå