Cessa med Christopher&Mia Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Er det noen som vet hvor man får tak i antiskli til badebalje?? Jeg har nemlig kun funnet til badekar. Det er så glatt oppi badebaljen synes jeg så skulle gjerne hatt noe der.
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg vet ikke, men om du vil ha badebalje med antiskli er den fra IKEA super. Er antiskli både oppi og under slik at den står støtt.
rl84 Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 eg og har lurt på d.. true eg kjøpe ei te badekar på biltema å kutter den til så den passer baljen
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 ikea sin er kjempebra, je.. og billig
surremus Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Det får du kjøpt i Reflex sine butikker. Iallefall den her i Sandefjord.
Snuppa + Spire Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 Kjøpte på Reflex jeg også - som nå er Barnas Hus?? Prøvd der?
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2009 Takk for svar alle sammen. Barnas hus har jeg ikke prøvd. Kan ikke huske å ha sett den butikken. Den finnes kanskje ikke i Østfold? Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå