Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Noen her som har prøvd de forskjellige kjerringrådene og faktisk blitt gravid ved å prøve de? Eller som tror det var kjerringrådene som gjorde utslaget? I så tilfelle, hvilke kjerringråd?
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg testa svak positiv i dag Å denne mnd så satt jeg mannen min på nøtter til kvelds i 5-6 dager før el (Fikk snusen på det da, men bedre å begynne med en gang) .. Om det var det som gjorde det, vet vi jo ikke Men har prøvd i 5 mnd så litt artig at det skulle gå den mnd vi prøvde nøtter for første gang. Leste det her inne, at flere gjor det og at det klaffet for de også! Som sagt, vi vet jo ikke om det var det som gjor det. Men anbefaler det
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Åååååå,gratulerer masse!!! :) *misunnelig* Men hvilke nøtter ga du han?
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Er ikke heeeelt sikkert ennå, men håper å tror de Så takk Jeg ga han en nøtte-mix. Mye snop i. Rosiner, alt mulige nøttesorter. De har den i firstprice tror jeg. Brun pakke Ønsker deg maaasse lykke til )
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Krysser fingrene for deg! Nå skal frøkna på butikken å handle ja! hihi Hadde eggløsning 2.oktober, og jeg klatra nesten oppover veggen for å få litt nytte av tyngdekraften Så jeg krysser føttene nok en gang og håper at tante rød holder seg laaaangt unna!
Tøvsjura Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg hadde sex en dag før og samme dagen el fant sted, samtidig lå jeg med pute under baken og bena oppetter veggen i ca 10 min etter samleie, ble gravid med nr 2 på 1 pp :-)
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 Belive me, jeg står nesten på hodet i senga hehe
Igjenallerede!! Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 jeg har hørt at slimløsende hostesaft skal gjøre det lettere for sædsellene å nå frem til egget. Har også hørt at det skal være bra for slimet å drikke mye grapefrukt juice. Salvie te skal også gjøre kvinner mer fruktbare, fremme eggløsning. Det skal ikke drikkes etter EL da det ikke er bra om du er gravid. Jeg tenkte at dette var verdt et forsøk. Jeg drakk en kopp el to med salvie te fra mensen var over og frem til eggløsning. Jeg tok hostesaft noen dager før EL. Grapefrukt juice er jeg glad i og har bare drukket det som normalt. ca 2 glass pr. dag. Jeg var hos gynekolog for å ta celleforandringsprøve ca 14 dager etter TR. Hun kunne se en folikkel (sekken egget ligger i) som var klar for å løsne innen et par dager. Vi hadde mye sex både før under og etter EL. Har IKM på fredag. Tenkte å teste på tirsdag. Så om noe har virket gjenstår å se:)
Brura76 Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 Husk å få orgasme dere også, jenter:-) Da får "svømmerene" et lite ekstra dytt... Funket for oss, klaff på første pp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå