Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg skal slutte å amme og lurer på hva som er lurest å gjøre for å miste melken? Nå håndmelker jeg ca hver tredje time, da er puppene harde som stein. Tar ut ca 50 ml fra hvert bryst pr gang. Det tar vekk den værste sprengen. Er det slik jeg bør gjøre det? Er redd for å ta ut for mye melk, da vil det vel bare øke produksjonen? Eventuelt hvor lang tid vil det ta før jeg ikke har så sprengte pupper lenger?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Ingen som kan hjelpe meg? Er ikke så greit å gå rundt med to sprengte pupper...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 jeg fikk beskjed om å melke/pumpe vekk spreng så fort jeg kjente det til den er borte. Brystet skal bli mykt men ikke tømt. Damen på barslepol sa at jeg skulle ta det over ca to uker, så det tar tid å trappe ned. Det virker som du har mye større produksjon enn meg. Mitt forslag hvis du lurer på noe: ring en ammehjelper. De jeg har snakket med har vært kjempekoselige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå