kosemoms♥med ny spire Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 hehe, det hadde jeg nå aldri trodd!! Var sikkert noen av dere som fikk med seg min berg og dalbane av testing sist periode...trodde jeg var gravid og var det ikke osv... Så jeg hadde nå slått meg til ro med at det ikke var meningen helt ennå og la alt bort i hodet mitt! Sånn med medisiner som jeg går på osv, så slo vi oss begge til ro med det! MEN i dag kom jeg på at mensen burde være rett rundt hjørnet, og ganskje derfor humøret var på bånn! Så sjekka kalenderen...den skulle jeg hatt i går!!! Så fikk mannen til å kjøpe med en test på vei hjem fra jobb! Han hadde kjøpt en CB digital, som jeg aldri har brukt før...men tok den med en gang og ventet vel bare på at det skulle stå "ikke gravid" og at mensen ville komme i morgen.. hehe, men det står GRAVID!!!! Klarer ikke helt å ta den inn over meg, men er jo selvfølgelig utrolig glad...dette har vi jo ventet på i 1år!! HURRA!!!!
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Så hyggelig !!! ) Gratulerer så masse, og kos deg med spiren din !! Mange som har blitt gravide her i d siste har jeg inntrykk av, så håper d er smittsomt.. Lykke til !
LillePersille88 ? Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 SÅÅÅ BRA!! GRATULERER:D:D:D Rart hvordan kroppen fungerer av og til, tenker ikke på å bli gravid, så klaffer det!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Å så utrolig hyggelig og høre:) Har jo fulgt med deg her inne og lest innleggene din om sykdom, leger og hva alle andre mener!! Ble kjempe glad når jeg leste det......ønsker deg alt godt videre og håper du får ent fantastisk svangerskap:) Stor klem fra meg:)
J -76 Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Så koselig å høre at det ordner seg for dere! Lykke lykke til og kos deg med lille spire klem J
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 gratulerer så mye:-) kos å høre da:-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 SÅÅÅ GØY. Gratulerer så masse. Stooor klem
Musemor med tre søte små Skrevet 4. oktober 2009 #9 Skrevet 4. oktober 2009 Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet
*jente2010&jente2013* Skrevet 4. oktober 2009 #10 Skrevet 4. oktober 2009 Gratulerer såååå masse(",) Ønsker deg lykke til i svangerskapet:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. oktober 2009 #11 Skrevet 4. oktober 2009 Gratulerer så mye!! Må være HELT FANTASTISK etter så lang tids pröving!! Vel fortjent:) Kos deg med voksende mage.
Dotten Skrevet 4. oktober 2009 #12 Skrevet 4. oktober 2009 Så koselig da. Gratulerer så masse og lykke lykke til
kosemoms♥med ny spire Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 4. oktober 2009 SÅ fanntastisk å få så mange gode tilbakemeldinger!! Det varmer et rørt lite prøver-hjerte ja Takk for gode ord, ønskninger og klemmer Nå må jeg bare prøve å komme meg igjennom disse første 3 mnd uten alt for mange angst annfall hehe!
GuttemammaTilTo Skrevet 5. oktober 2009 #14 Skrevet 5. oktober 2009 gratulerer så mye!!! det var hyggelig lesning :-D måtte du få et problemfritt, avslappende og fantastisk svangerskap!
Vårbarnet med to små Skrevet 5. oktober 2009 #15 Skrevet 5. oktober 2009 gratulerer så masse! dette var koselig lesing på en mandagsmorgen lykke til i svangerskapet, og kos deg! Sender mange gode ønsker om et problemfritt svangerskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå