Kristine_88 Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 er jeg gravid eller når blir jeg det? jeg begynner å lure på om jeg kan være det nå egentlig.. f. 290588
Hedda39 Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Hei!! fikk ikke opp gravid på deg nå... kan se senere på når jeg får inn graviditet på deg,.. får du inn noe på meg?? 131176
Kristine_88 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2009 okey, det er igrunn ikke noe hastverk med meg, bare vil "vite" for moro skyld;) jeg har en liten følelse selv og den har jeg hatt lenge=P får inn januar på deg jeg...men lenge siden jeg har spådd da...=) får du forresten noe inn på om hans olav f 1103778 syns jeg er litt masete og om at han syns jeg burde stole på han? om han syns jeg er mistenksom? er han virkelig så forelska og glad i meg som han viser og sier? hva føler han om meg sånn generellt? klem klem
Kristine_88 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2009 får du inn noe om når det blir noe graviditet på meg? jeg og hans har ikke akkurat vært sammen så lenge, men jeg føler det kan ha skjedd noe nå=S ble faktisk litt engstelig jeg nå....
monca*84*j12 Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Hei kokkos... Lenge siden sist.. Kos og se deg her inne igjen. Jeg må slenge meg på og si du føles gravid jeg.. Men hvem av gutta endte du opp med? Er nygjerrig! hehe.. Føler litt han ene med dobbelnavn.. ser du på meg? gravid??? når?? 283084 klemklem
Kristine_88 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2009 seriøst? mener du at du føler at jeg er gravid? han heter hans olav:) ente ikke opp med noen av de jeg spurte om sist.og det er jeg forresten glad for... hehe..hans olav er fantastisk...at han klarer å holde ut med meg er helt utrolig...hehe... gutt eller jente på meg da? er redd for å miste jeg da isåfall fordi det gjorde jeg sist:( trur ikke du er gravid enda, men jeg trur det kan skje denne mnd faktisk:)
monca*84*j12 Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 Ja, jeg trur det.. Om ikke så blir du det ganske lett. så du burde være forsiktig om det ikke er det dere ønsker! Så koslig! Hans Olav... det er spennende.. Gode vibber... Lenge har dere vært sammen? Ble det høst romanse??? hehe Jente, du går svangerskapet ut! Jeg er en uke over ikm. Testet Lørdag, negativt. Men har ikke testet siden... så da får vi se! klemklem
Kristine_88 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2009 vi ble sammen 1okt.. så ganske færskt... ja, ble høst romanse;) når trur du jeg evt tester positiv da? og når er termin ca da trur du? klem
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #10 Skrevet 7. oktober 2009 Heia... Ser baby på deg ja,alt fra nå og 3-6 mnd ..Men tipper innen 2-4 mnd ..Men gravid innen 1 år er 100% sikkert ja... Dere får en gutt.. Helt sikkert gutt å ja, Ellers fikk jeg opp dette på deg: Vellykket og fremgangsrikt partnerskap. Eiendomsspørsmål som står under gode fortjenester. Du kan undertegne kontrakter uten å nøle, kan tjene mer penger enn beregnet. Kontroll, selvdisiplin og suksess er nøkkelord for dette kortet. Du gir ikke opp og dette lønner seg. Enten finner du denne viljestyrken selv eller så kommer det en person til deg med disse egenskapene. Ved kontoll og selvdisiplin kommer suksess!! Sett igang, sier Vognen. Keiserinnen står for mektige kvinnelige krefter. Du flommer over av kreativitet og tiden er inne for å ekspandere og vokse. Du blir tatt godt vare på økonomisk og materielt. Dine grunnleggende behov er rikelig dekket. Kortets essens er vekst og fødsel. Ofte kan det gi signal om svangerskap og fødsel,du fikk 2 kort som sa fødsel,så her er det ingen tvil nei....Du hadde veldig spennede kort .... Klem
Kristine_88 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 7. oktober 2009 så du ser ikke om jeg er gravid nå da? skjønte ikke helt hva du mente.. var litt tvetydig...
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #12 Skrevet 7. oktober 2009 Ser baby på deg ja,alt fra nå og 3-6 mnd ..Gravid innen 1 år er 100% sikkert ja... Dere får en gutt.. Helt sikkert gutt å ja
Kristine_88 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 7. oktober 2009 trur du jeg mister hvis jeg gravid nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå