hope2 Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Hei:-) Satt inn 1 egg på fredag, etter det har jeg hatt smerter i korsryggen.... Normalt?? Bivrkninger av cyclogest eller noe som ikke er som det skal?? Noen som vet??
Hvitveis Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har hatt det, kommer og går. Ellers har jeg murringer og ømme pupper, men det og kommer og går. Noen dager kjenner jeg det, andre ingenting! Blir litt tullete av alt dette her jeg. Må bare smøre seg med tålmodighet og vente til testdagen, jeg venter til 12/10 og det føles som en evighet til...Masse lykke til:o)
hope2 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2009 Har konstante smerter i korsryggen, men hjelper med varmepute.. Ja, det er vel ikke så lurt å teste før den tid, er vel liten sjangse for at svaret blir riktig... Er glad jeg har en del skolearbeid å ta igjen, så da har jeg noe å bedrive dagene med i høstferien, så da går det litt fortere:) Hvor hører du til da?
hope2 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2009 Bor i Bergen, men vi har vært på hausken... Har du hatt noen ivf-forsøk før? Dette er vårt første, skjedde i rekord fart. Hadde time den 9 september, ringte inn mens 14, begynte med sprøyter 16, ultralyd 23 og 26 september, uttak 28 og innsett 30...
Hvitveis Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Mannen min er fra Bergen:o) men vi bor i Kr.Sand. Dette er første gangen vår å så alt er nytt og spennende!!! Du hadde kort regime du da, jeg måtte gå på nesespray noen uker før jeg begynte med sprøyter. Hvor mange egg fikk du ut? Jeg fikk kun ut 4, men 3 av de ble befrukta og var helt perfekte iflg legen og de på laben. Fikk satt inn ett og har 2 på frys:o)
hope2 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2009 Så bra:-D da er jo det bare å håpe på det beste... Jeg fikk ut 5 egg, store og fine sa de. Alle ble befrukta, men det ble et med delingsfeil, 3 som gikk tilgrunne, det som overlevde satt de inn:-D de sa det var et bra egg, så satser på det blir bra:-) Kan jeg spøøre om hva som var problemet hos dere?
Hvitveis Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 Får håpe de har satt inn gullegga våre:o) De finner ingen feil hos oss, har blitt gravid 3 ganger av oss selv men har dessverre mistet. Det som er er at det har tatt laang tid mellom hver graviditet. Vi begynte prøvinga for snart 4 år siden. De har endelig funnet ut hvorfor jeg mister da, har visst feil på et kromosom som gjør at jeg lettere kan utvikle blodpropp. Sannsynligheten er stor for sa når man har denne feilen da det lettere danner seg små blodpropper i livmora og fosteret får ingen næring. Men heldigvis finnes det medisiner jeg kan ta når jeg en gang blir gravid igjen. Enn hos dere da?
hope2 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2009 Har venta så lenge nå, så krysser fingrene, men tør ikke ha for store forhåpninger, er bedre å bli kjempe glad om testen blir positiv, enn kjempe skuffa om den er negativ, om du skjønner? Ja, er godt vi lever i dagens verden, der alt er mulig:-P Hos oss er det også jeg som har problemet.. Jeg har dårlig eggløsning og tynn slimhinne, som skyldes veldig dårlig blodforsyning til livmoren og de organa rundt der, så jeg må fortsette med blodfortynnenede til uke 7 (om egget fester seg) Så også her kan det fikses med medisiner.. Masse lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå