kaffeplante Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Er det ikke noen tråd for oss lenger??Hvordan går det med dere???Nærmer seg med stormskritt her...UL på fredag.
MK73 Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 http://www.barnimagen.com/forum/thread/140733882
kaffeplante Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2009 Så gøy.HVor holder du til igjen?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Oi nå er det faktisk litt småuggent å sette seg ned. Kjenner det presser på i eggstokkene da :-/ Håper det er et veldig godt tegn!
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 jeg er på Hausken... Sykla i dag og følte eggstokkene dundre...men ikke sikkert det er så mange egg for det... :-) Håper på bra fangst....
♥ lillemin ♥ Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg fikk visst uttak på fredag denne uka, og innsett på mandag i uke 42... Klarer nesten ikke å vente! Nå er jeg stinn og har nesten ikke plass til blæra mi lenger... Vi krysser fingrene!!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 6. oktober 2009 #8 Skrevet 6. oktober 2009 Hehe, heldig du da :-) Hvor mange eggposer fant de da?
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 7. oktober 2009 #9 Skrevet 7. oktober 2009 Føler ikke så mye i stokkene mere i livmorområdet jeg da...tror jeg...litt luftig og stinn... Lykke til alle damene!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 8. oktober 2009 #10 Skrevet 8. oktober 2009 Hei jenter! Da har jeg vært på Ullevål og tatt UL i dag. Hun fant 6 på høyre side og 4 på venstre. De er for små ennå da så det blir ikke uttak før på onsdag og innsett på fredag. MEN det går fremover da :-)
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 8. oktober 2009 #11 Skrevet 8. oktober 2009 Så greit å ha fått et svar om når det blir da ) Det hørtes jo ut som et greit antall det, eller?? ;o)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 8. oktober 2009 #12 Skrevet 8. oktober 2009 Absolutt, får bare håpe at alle blir store nok :-) Sist fant de på Aleris i alle fall 9, men bare 5 var modne nok :-p
♥ lillemin ♥ Skrevet 8. oktober 2009 #13 Skrevet 8. oktober 2009 Hos meg fant de mange på siste UL, men noen av folikkene manglet et par mm på å bli fullgode. Jeg lyver ikke om jeg sier at på høyresiden så de i alle fall 10-15 folikker (!!!) Jeg var altså i faresonen for å bli overstimulert, men klarte meg akkurat - heldigvis! Uttak i morgen, blir spennende å se hva de får ut!
lillehare Skrevet 8. oktober 2009 #14 Skrevet 8. oktober 2009 hei, kaster meg på denne tråden skal på ul i morgen!! 1. icsi forsøk, kjempespent lykke til alle sammen
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 8. oktober 2009 #15 Skrevet 8. oktober 2009 Hei! Her var det magrere gitt... Fire sikre og to kanskje...altså kanskje seks...To ligger i en cyste og usikkert om det er noe inne i foliklene...Fin størrelse på de fire og uttak mandag. Men jeg har blitt gravid fire ganger og hatt i gjennomsnitt seks egg ut... Ikke bare en fordel med mange visst nok...kvaliteten viktigst... Mager trøst kanskje...men sist ble jeg gravid på fem egg...Skulle gjerne hatt flere, men slik er ståa...bruker å ha god befruktning. Menopur gir færre, men bedre eggkvalitet sier legene... Så håper ett av eggene er gullegget! Eller to.........
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 9. oktober 2009 #17 Skrevet 9. oktober 2009 Ja jeg har fått ut 5 på mine forrige 2. Da ble jeg gravid på det andre forsøket, så det er ikke alltid et must med mange nei.... Ja Menopur gir ferre egg og det var det jeg gikk på sist. Denne gangen gonal-f. Håper det blir mange julibarn på oss!
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 9. oktober 2009 #18 Skrevet 9. oktober 2009 ÅÅÅÅhhhhh ja BC! Har i snitt får ut seks...så med de to luringene så ligger jeg an som før...håper det er noe i foliklene.... Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå