nr. tre er på vei:) Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Å ha så fryktelig voknt i korsryggen helt i starten. Er bare 5 uker på vei, men har supervondt å måtte legge meg ned i dag for å hvile. Har en ett åring som må bæres så det hjelper jo ikke særlig..
Camomilla 75 Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Vet ikke om det er så vanlig, men akkurat det har jeg også Føler meg bare skikkelig sliten i korsryggen, og må slappe av endel. Jeg er også 5 uker på vei. Du får gjøre som meg: hvile ryggen når du kan, og legge på litt varme (varmeflaske el pute f.eks) Lurer på om det kan være noe hormonelt jeg, for var slik forrige gang jeg gikk gravid...
Bride09 Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har også veldig vondt i korsryggen.. Er 7+3 i dag.. Men jeg pleier å ha det/få det når jeg skal ha menstruasjon...lurer på om jeg "liksom skulle hatt det i dag", og at det er derfor jeg har så vondt i korsryggen...hvis du skjønner...kan det være det samme hos deg?
nr. tre er på vei:) Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2009 Ja kansje det, skulle hatt den i den her tiden så satser på at det er det og at det går over. Håper ikke det er første tegn til bekkenløsning, hadde det med nr 2, og håper virkelig jeg slipper det denne gangen.
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har også slitt med ryggen.. Har hatt vondt konstant enkelte dager, og har ikke klart å stå, sitte eller ligge... Var hos legen med det, og fikk beskjed om at det var pga leddbånd og alt sånt som strekker seg. Var visst veldig normalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå