Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Åååh. Da er det håp likevel. Tror jeg. Testa i dag tidlig med strimmel, å da kom det en svaak rosa strek opp å den kom innen tiden Jeg trodde jeg sku svime av. Jeg håper bare den ikke tuller med meg Vil så gjerne. Når bør jeg teste igjen ? Er vår 5 pp. Hadde en kjemisk i sommer. Så jeg bli så utrolig lei meg om det skal bli noe sånt igjen Noen som vet hvor vanlig det er å ha kjemisk?
*jente2010&jente2013* Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 håper virkelig spira sitter(",) det sies jo at en strek er en strek, så jeg visker gratulerer(",) Når har du IKM?
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2009 Takk Håper jeg også. Har IKM om to dager Murrer som bare det, så føler jo liksom at tanta er på vei.........
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Velger å gratulere deg! du er helt sikkert gravid. Husker jeg fikk en svaaak rosa strek kvelden før ikm sist. Murringa er heeelt normal. klem
Lille diamant Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Velger også å gratulere deg jeg fikk også svake rosa streker tidlig i graviditeten sist, med billigtestene. Var egentlig svake lenge etter ikm også (testet 4 dager før ikm). Lykke til i svangerskapet:)
*jente2010&jente2013* Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 murringen kan være et tegn på graviditet også mener jeg å ha lest her inne:) har du noen andre symptomer:)? De aller fleste testene skal vise et sikkert resultat fra IKM, men shønner det er vanskelig å vente i 2 dager..selv har jeg sikkert testet i morgen også(",) bare for å sammenligne litt;) Lykke til med testingern:) Krysser fingrene for deg(",)
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2009 Dere er så snille Jeg tør ikke slippe jubelen helt ennå Men håper å tror at den stemmer ! Jeg har helt utrolig vonde pupper, å noen slaks strålinger i korsryggen, mye hodepine har jeg hatt de siste dagene. Så blir jeg plutselig svimmel. Myyye do besøk å vondt når vi har sex? er det normalt? Føltes ut som om han stanga i en vegg
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2009 Sier takk jeg da Men kan jeg teste imorgen, eller bør jeg vente noen dager for å få et sikkert svar?
*jente2010&jente2013* Skrevet 4. oktober 2009 #11 Skrevet 4. oktober 2009 Du kan teste i morgen, men aller sikrest er vell testene f.o.m IKM:) Men hvis du har endel tester liggende, så er det bare å teste(",) Spennende å følge med på resultatet, hold oss oppdatert da:D
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #12 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har ikke så mange tester igjen.. Så jeg tror jeg venter 2 dager for å få et sikkert svar Men jeg engster meg litt jeg nå, da jeg får vondt av å ha sex. Stanger føles det ut som. Er det normalt eller er det noe galt? :S Hvordan ligger du an foresten?
*jente2010&jente2013* Skrevet 4. oktober 2009 #13 Skrevet 4. oktober 2009 Da kan det være greit å vente ja:) Jeg har EL i dag, så nå er det siste innspurt på prøvingen for denne pp:) Første pp med clearblue fertilitetsmonitor, så håper det klaffer:) Jeg kan ikke svare på om det er normalt eller ikke,hvis du ikke får svar på det her inne kan du ringe legekontoret å spørre:)
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg får se. Tror ikke jeg klarer å vente igrunn. Hehe. ÅÅh, så kjekt Da er det bare å gi gass så ordner det seg Hvilken pp er du i da?
*jente2010&jente2013* Skrevet 4. oktober 2009 #15 Skrevet 4. oktober 2009 4 pp nå, så har ikke vært prøver så lenge:) Men har vært klar en god stund før vi begynte å prøve:) hehe..skjønner godt hvis du ikke klarer å vente;)
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #16 Skrevet 4. oktober 2009 Skjer nok snart skal du se Bruker du noen "hjelpemidler" da?
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #17 Skrevet 5. oktober 2009 Nå sitter jeg her å angrer på at jeg ikke testa i dag tidlig :/ Er det domt å teste nå, så lenge etter morgenurin? Den vil vel bare bli svak som i går?
*jente2010&jente2013* Skrevet 5. oktober 2009 #18 Skrevet 5. oktober 2009 Bruker clerarblue fertilitetsmonitor, er første pp med den så det blir spennende å se om ca 14 dager:) Ellers ligger jeg med pute under rompa i 30 min etter samleie:) enn der, brukte du noen hjelpemiddler? Prøv å vent til i morgen med å teste, blir bare skuffet hvis testen ikke gir utslag nå med ettermiddags urin:) LYKKE TIL:D:D:D:D
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #19 Skrevet 5. oktober 2009 Ååh, så spennandes da Er bare så irriterandes at tiden mellom el å ikm er så forbaska lang! hehe. Er så mange som blir gravid denne mnd så jeg har trua på at du henger med Pute å nøtter til mannen. ellers så tester ikke jeg etter el. Vet ganske sikkert når den er Ja no må jeg bare vente til imorgen. Litt seint nå Off... Skummelt! Takk de samme
*jente2010&jente2013* Skrevet 5. oktober 2009 #20 Skrevet 5. oktober 2009 Ja, tiden mellom EL og IKM er lang..prøver å ikke tenke så mye på det..men det er vanskelig:) Håper tiden går fort:) Hold meg oppdatert hvordan det går i morgen da:) (",)
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #21 Skrevet 5. oktober 2009 Får bare smøre seg med tålmodighet å få tankene på andre ting , Så vil nok tiden gå fort Ja jeg skal nok inn her å oppdatere imorgen om det er spire eller ikke. Har ihvertfall hatt veldig stikk i underliv å svimmel i dag. Så får håpe det er en spire som gjør det å ikke mens
Rascal_4.11<3 Skrevet 5. oktober 2009 #22 Skrevet 5. oktober 2009 Så spennende, en strek pleier å være en strek da... Sjansen for at du opplever en kjemisk el noe annet tull igjen er jo liten Hadde forresten skikkelig mens følelse da jeg var ny gravid med lillegutt, og leste her inne at det er helt vanlig, men man blir jo helt tussete av å gå sånn og lure
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå