Gå til innhold

Et liiiite JAAAAA :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååh. Da er det håp likevel. Tror jeg. Testa i dag tidlig med strimmel, å da kom det en svaak rosa strek opp å den kom innen tiden :D

Jeg trodde jeg sku svime av. Jeg håper bare den ikke tuller med meg :(

Vil så gjerne. Når bør jeg teste igjen ? :)

Er vår 5 pp. Hadde en kjemisk i sommer. Så jeg bli så utrolig lei meg om det skal bli noe sånt igjen :)

Noen som vet hvor vanlig det er å ha kjemisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper virkelig spira sitter(",)

det sies jo at en strek er en strek, så jeg visker gratulerer(",)

Når har du IKM?

Skrevet

Takk :) Håper jeg også. Har IKM om to dager :) Murrer som bare det, så føler jo liksom at tanta er på vei.........

Skrevet

Velger å gratulere deg! du er helt sikkert gravid. Husker jeg fikk en svaaak rosa strek kvelden før ikm sist. Murringa er heeelt normal. klem

Skrevet

Velger også å gratulere deg :) jeg fikk også svake rosa streker tidlig i graviditeten sist, med billigtestene. Var egentlig svake lenge etter ikm også (testet 4 dager før ikm).

Lykke til i svangerskapet:)

Skrevet

murringen kan være et tegn på graviditet også mener jeg å ha lest her inne:)

har du noen andre symptomer:)?

De aller fleste testene skal vise et sikkert resultat fra IKM, men shønner det er vanskelig å vente i 2 dager..selv har jeg sikkert testet i morgen også(",)

bare for å sammenligne litt;)

Lykke til med testingern:)

Krysser fingrene for deg(",)

Skrevet

Dere er så snille :) Jeg tør ikke slippe jubelen helt ennå :) Men håper å tror at den stemmer !

Jeg har helt utrolig vonde pupper, å noen slaks strålinger i korsryggen, mye hodepine har jeg hatt de siste dagene. Så blir jeg plutselig svimmel. Myyye do besøk å vondt når vi har sex? er det normalt?

Føltes ut som om han stanga i en vegg :P

Skrevet

Sier takk jeg da :) Men kan jeg teste imorgen, eller bør jeg vente noen dager for å få et sikkert svar?

Skrevet

Lykke til videre:)

Skrevet

Du kan teste i morgen, men aller sikrest er vell testene f.o.m IKM:)

Men hvis du har endel tester liggende, så er det bare å teste(",)

Spennende å følge med på resultatet, hold oss oppdatert da:D

Skrevet

Jeg har ikke så mange tester igjen.. Så jeg tror jeg venter 2 dager for å få et sikkert svar :)

Men jeg engster meg litt jeg nå, da jeg får vondt av å ha sex. Stanger føles det ut som. Er det normalt eller er det noe galt? :S

Hvordan ligger du an foresten? :)

Skrevet

Da kan det være greit å vente ja:)

Jeg har EL i dag, så nå er det siste innspurt på prøvingen for denne pp:)

Første pp med clearblue fertilitetsmonitor, så håper det klaffer:)

Jeg kan ikke svare på om det er normalt eller ikke,hvis du ikke får svar på det her inne kan du ringe legekontoret å spørre:)

Skrevet

Jeg får se. Tror ikke jeg klarer å vente igrunn. Hehe.

ÅÅh, så kjekt :) Da er det bare å gi gass så ordner det seg :)

Hvilken pp er du i da?

Skrevet

4 pp nå, så har ikke vært prøver så lenge:) Men har vært klar en god stund før vi begynte å prøve:)

hehe..skjønner godt hvis du ikke klarer å vente;)

Skrevet

Skjer nok snart skal du se :)

Bruker du noen "hjelpemidler" da? :)

Skrevet

Nå sitter jeg her å angrer på at jeg ikke testa i dag tidlig :/

Er det domt å teste nå, så lenge etter morgenurin? Den vil vel bare bli svak som i går?

Skrevet

Bruker clerarblue fertilitetsmonitor, er første pp med den så det blir spennende å se om ca 14 dager:)

Ellers ligger jeg med pute under rompa i 30 min etter samleie:)

enn der, brukte du noen hjelpemiddler?

Prøv å vent til i morgen med å teste, blir bare skuffet hvis testen ikke gir utslag nå med ettermiddags urin:)

LYKKE TIL:D:D:D:D

Skrevet

Ååh, så spennandes da :) Er bare så irriterandes at tiden mellom el å ikm er så forbaska lang! hehe. Er så mange som blir gravid denne mnd så jeg har trua på at du henger med ;)

Pute å nøtter til mannen. ellers så tester ikke jeg etter el. Vet ganske sikkert når den er :)

Ja no må jeg bare vente til imorgen. Litt seint nå :) Off... Skummelt!

Takk de samme :D

Skrevet

Ja, tiden mellom EL og IKM er lang..prøver å ikke tenke så mye på det..men det er vanskelig:)

Håper tiden går fort:)

Hold meg oppdatert hvordan det går i morgen da:)

(",)

Skrevet

Får bare smøre seg med tålmodighet å få tankene på andre ting , Så vil nok tiden gå fort :)

Ja jeg skal nok inn her å oppdatere imorgen om det er spire eller ikke.

Har ihvertfall hatt veldig stikk i underliv å svimmel i dag. Så får håpe det er en spire som gjør det å ikke mens :)

Skrevet

Så spennende, en strek pleier å være en strek da...

Sjansen for at du opplever en kjemisk el noe annet tull igjen er jo liten :)

Hadde forresten skikkelig mens følelse da jeg var ny gravid med lillegutt, og leste her inne at det er helt vanlig, men man blir jo helt tussete av å gå sånn og lure :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...