Lille diamant Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Får man raskere symptomer på graviditet etter en MA, altså om man blir gravid igjen kort tid etter? Ca. 1 mnd eller 2 etter. Er bare litt nysgjerrig, siden man er mer fruktbar rett etter en MA/SA. Da vil det vel si at man kanskje har litt mer hcg i kroppen enn om man ikke hadde vært gravid rett før? For det er etter hva jeg har lest, hcg, som gjør at man er mer fruktbar etter å ha mistet...hmm Alle mulige ting jeg lurer på ;o)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Lurer på akkurat det samme, så denne må vi holde oppe! Klem
Lille diamant Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2009 Får håpe noen kan svare oss da ;o) går jo her å kjenner etter hvert minste tegn på graviditet...hehe.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 her og hehe. Fått ny suklus på 6 uker tror jeg istedet for 28. Ble så skuffet over neg.grav.test,men så hadde jeg el-tror jeg istedet den dagen pga at temp har vært høy siden onsdag.
J -76 Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Før vi fikk datteren vår hadde jeg SA. Jeg ble gravid i 1 pp etter denne og mener å huske at jeg merket tidlig at jeg var gravid igjen, altså sterke symptomer som kvalme, irritabilitet og trøtt Jeg strever derimot med å bli gravid igjen etter MA, men kjenner andre som har blitt raskt gravid igjen etter det også. Lykke til!
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Hmm...jeg vet ikke svaret på spm ditt, men jeg har ikke hørt hcg-teorien din før. Har bare hørt at livmor er mer mottakelig for et befukted egg dersom en nettopp har vært gravid. Men det går kanskje ut på det samme??
Lille diamant Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2009 Pekaboooo : Dette angående hcg leste jeg inne på ufrivillig abort. En som skrev at de gir små doser med hcg til de som prøver å bli gravide med prøverør. Det skal visstnok gjøre at kroppen blir lettere gravid. Så vet jo ikke om det stemmer, men er jo en logisk teori siden man også er ekstra fruktbar ettter å ha mistet.
Lille diamant Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2009 Katta: Uff så kjedelig å få så lange sykluser var veldig redd for dette selv, men har ikke vært lenger enn normalt heldigvis. Har syklus på 29 dager denne gangen, så er kortere enn vanlig faktisk..men tok jo akupunktur før jeg ble gravid for å stabilisere syklusene. Kanskje det er derfor de er kortere nå? Får håpe det klaffer for oss denne mnd da, det hadde vært fint å blir gravide samtidig
Lille diamant Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2009 J-76: Så godt å høre at noen blir fort gravide etterpå og at du fikk jenta di! Merker at jeg er veldig irritabel nå, og at magen er oppblåst..men det kan likeså godt være pms. Så får bare håpe at det skjer noe inni der, det hadde vært så fantastisk! Men skal nok gå fint om det ikke klaffet heller. Hvor lenge har dere prøvd etter MA?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. oktober 2009 #10 Skrevet 4. oktober 2009 Dytter litt jeg hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå