Gå til innhold

Trøndelagsdistriktet????

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.. Å ja da vi er flere ....<3 Koselig det..<3 Har noen likhets trekk med meg du ser jeg..<3 Vi også venter nr 4.. Lillebror er 1 år og de to eldste er 15 og 7 år.. Jeg er 35 og min mann er 33...<3 Så vi har nokk mye erfaringer og tanker og dele ja..Jeg har termin i mai 2010..<3 Vi er nokk ennda fler se under ORKDAL tråden der er det også to damer..Jeg er ikke fra orkdal men fra Melhus..<3 Hvor er du fra..<3 Koselig om vi kunne blitt berde kjent..<3

Hei.

Har ikke fortalt nyheten til andre enn barna ennå, derfor er jeg anonym.

Skriver jeg for mye, er det noen som legger sammen 2 og 2 :-)

Hadde vært moro å blitt kjent ja :-) Synes det er greit å bli kjent med flere i samme situasjon.

Jeg kan si det at det er en annen far på de to gamleste da.

Kan ta kontakten og mere info når det er fortalt. I løpet av uken tenker jeg. Snakkes :-)

Hei... Ikke en sjel untatt min kjære å jeg som vet om vår hemlighet heller..Vi skal ikke si noe før etter 12 ukers ul... Orker ikke noe styr om noe ikke er bra denne gangen.. Har mistet to ganger før..Så vi holder munn så lenge det er mulig..Desuten tror jeg ikke så mange forventer det siden vi har 1 åring og 3 barn fra før...<3 Så vi får se... Koselig om vi kan bli kjent ja..<3 Du kan skrive melding til meg i innboksen min vet du..Den ser ingen....<3

Namsos her :) Jeg er 37, pappa`n er 30.

Vi har en prins fra før som er 15 mnd og nå venter vi felles nr 2 i mai. Jeg har en stor prins fra før på 14.

Vi er såååå spente på om det blir jente eller gutt denne gangen :) hehe..... men selvfølgelig er begge deler like velkomment ja!

Annonse

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...