smilet72 Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Måtte le litt når jeg leste dette. Unnfangelsen: Barnets kjønn skal visstnok være det samme som den av foreldrene som var mest avslappet under unnfangelsen. Kanskje ikke så enkelt å huske? Det blir spennende å se hva vi får, hehe
gutt09+*11 Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 hehe. vi får gutt.. vet ikke hva jeg skal si til det.. heheh
smilet72 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2009 Det er vel 51 % gutter som blir født så det sier vel sitt, hehe
Marius og Jonas! Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Ja, vi venter jo gutt nr 2, så det sier vel sitt...... Hihi!
jurgita&runa&trym Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Det er bare å åpne kovolutt,så finner du fort kem som var mest avslappet da
smilet72 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2009 Kan jo åpne den, men jeg klarer å vente til ungen blir født før jeg forteller sambo hvem som var mest aktiv. Kanskje jeg dropper det hvis vi får jente, hehe. Marius blir storebror: Har du sagt det til han det som står her
AreSweet_med_prinsesse_i_magen Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Haha, det tror jeg i vert fall ikke på Blir jente her;)
Marius og Jonas! Skrevet 8. oktober 2009 #9 Skrevet 8. oktober 2009 Har ikke fortalt han enda, for da kommer han sikkert bare med en eller annen dårlig unnskyldning.... Hihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå