bullebull&gullegull Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Hadde EL 30. September og masse sex rundt den tiden så blir skikkelig moro å se om det ga noe resultat Flere med IKM rundt 12.?
Lille diamant Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Jupp, jeg har ikm 13. oktober vi har også hatt masse sex rundt EL, så håper at det har gitt resultater!
bullebull&gullegull Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2009 Så spennende Lille diamant Blir spennende å se! Er så fantastisk moro å prøve Men håper jeg slipper å prøve særlig mye lenger da Har dere prøvd lenge?
Lille diamant Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Ja det er en veldig spennende tid vi ble gravide på første forsøk i juni, men mistet i august. Så dette er første prøveperiode etter det men holder håpet oppe og er positiv. Vet jo at vi kan bli gravide, og det er da noe! Dere da, har dere prøvd lenge? Jeg er spent på om jeg får samme symptomer denne gangen om jeg blir gravid. Da merker jeg det nok veldig godt isåfall )
enlitenpågang Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg hadde også EL 30. sept. Har ikke hatt noen regelmessig syklus så vet ikke riktig når min IKM er. Ut fra standard vil det vel være 14 dager, altså 14. okt?? Jeg var bortreist ved EL:( Men vi hadde sex 2 dager før og dagen etter EL. Da er vel en liten sjanse, eller?? Lykke til alle sammen:) XXX fingrene for oss alle:)
Lille diamant Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Ja standarden er vel at man får mensen 14 dager etter EL men jeg pleier å ha 13 dager fra EL til mens som regel. Tror dere har en god sjanse til å blir gravide ja, for sies jo at det er viktigst å ha sex rett før EL og dagene etter. Lykke til
bullebull&gullegull Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2009 Det her er vår første pp med 2. mann brukte noen måneder på han vi allerede har. Hadde ingen symptomer i det hele tatt og tok egentlig en test bare for å avkrefte det. Men der tok jeg feil! Jeg pleier å ha 12 dager mellom EL og mensen så blir spennende å se Moro å se at vi er flere med ca samme dato Da går ventetiden litt fortere når man har noen å snakke med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå