Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Er så i tvil om hvilke vintersko jeg skal kjøpe til snuppa på snart 17 mnd. Testen som var i foreldre og barn var jo kun for eldre barn. Hvilke sko skal dere kjøpe? Noen som kan anbefale noen gode vintersko?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Vi har god erfaring med både Viking og Ecco goretex vintersko til så små. Ecco er for de med litt smalere fot, mens Viking er for de med litt bredere. Minstemann her i huset har fått Ecco i år. Eldste endte med Viking.
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 jeg kjøper bare Gore-Tex, hun er 20 mnd =) men da hun var ett år var det Geox... =)
The Bad Gal Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 I fjor vinter hadde jeg Ecco gore-tex til jenta, hun fyllte 1 år på slutten av året(nov.) Hun gikk da hun var 12-13 mnd, og klarte det fint i disse skoene ute på snøen. Eneste er at de ikke er sånn supervarme, dersom du har et barn som sitter mye stille ute. Denne vinteren(blir nå 2 år) får hun identiske sko som fjoråret, for vi var kjempefornøyde med de. Har også Ecco gore-tex selv, veldig fornøyd. Skal i tillegg kjøpe et par Sorel eller Kamik, de er mer foret enn Eccoen, samt at dekanskje er ekstra fine på slapse dager pga gummien helt opp til skaftet. Må nesten ha 2 par å bytte på, sånn at hun ikke må sitte inne å mugle bare fordi skoene må på tørk!
Bebés'ilvousplâit Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Hun har Viking Gore tex nå, men har planer om å gå til innkjøp av Ecco vintersko siden de nåværende begynner å bli i minste laget. Ellers skal hun bruke cherrox når det er "slushete" vær, og så har hun et par Nesna-lobber som nok også vil bli endel brukt på kalde, tørre vinterdager.
Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Viking gore tex til begge to. Ecco synes jeg ikke holder varmen.
jurgita&runa&trym Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 Vi kjøpte Superfit gore tex,siden snuppa er lita og klarte ikke å reise seg med viking sko på seg..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Datteren min fylte 1 i fjor høst og vi hadde da Viking gore-tex til henne og var kjempefornøyde! Hun var mye ute og var aldri kald eller våt på føttene. Det som er veldig viktig for de minste er at ikke skoen/støvelen er for høy for da blir det så vanskelig for dem å reise seg opp og gjør at de ikke synes det er så kjekt å være ute..
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 Har kjøpt Sorel til vinteren (og et par Friends før det blir veldig kaldt)
Petuniamor Skrevet 6. oktober 2009 #10 Skrevet 6. oktober 2009 Kjøpte ecco gore tex. Veldig fornøyd så langt. Ikke våte en eneste dag, selv om det har regnet. ¨Får følge med når det blir kaldere da at de er varme nok. Da vi prøvde viking i butikken så det ut som hun gikk i slalomstøvler, hi hi. Hun i butikken var veldig for dem, så mulig de er gode, men kanskje best for større barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå