*jente2010&jente2013* Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 ligger med pute under rompa/føttene oppover veggen etter endt samleie nå i pp:)? å hvor lenge ligger dere? (",) Selv ligger jeg med rompa høyt oppe etter samleie, ligger da i ca 30 min:)
J -76 Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Gjør ikke det, men blir jo heller ikke gravid, så kanskje det er det jeg skal denne ppen....
Ella-83 Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Samme her. Jeg har jo gått på do og vasket meg også jeg da, men det skal jeg jammen slutte med, men tror ikke jeg går så langt som å ligge med beina i været i 30 minutter helt ennå.
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Ligget natten over, og har blitt gravid 5 ganger på første forsøk. Har så langt mistet 3 av gangene da men.. håper det går bra denne gangen.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Sist jeg ble gravid så sovnet jeg med det i meg over natta. Ligger nå i ro i 20 min før jeg går ut å tisser grunnet hyppig uvi. Leste i en spalte at det skulle holde å bare ligge i ro så lenge.
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 D sies at 10 minutter skal være mer enn nok ) Og dersom man har pute under rompa, så trenger man ikke å ha beina opp etter veggen... Tenk på alle som blir gravide oppetter en vegg i et smug i fylla.... hehehe... Når vi har sex ved sengetid i e.l.-tider, så har jeg puta under rompa ca 10 minutter, så ligger jeg som jeg vil (på høyre side) resten av natta. Har vi sex på andre tidspunkt, så er d med puta på plass i ca 10 min, så leser jeg litt, 20-30 min el.l. Good luck !!
enlitenpågang Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 Pute under rumpa i 30 min. Ble gravid på 1. pp med denne metoden sist, så håper den er like effektiv denne gangen også
*jente2010&jente2013* Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2009 synes det er verdt et forsøk:) har slitt en del med UVI oppgjennom årene jeg oxo, så tør ikke sove med det over natten:) må på toalettet før jeg sovner:) skader ikke å prøve(",)
Eurecaღmed spireღ Skrevet 4. oktober 2009 #9 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg skal bruke pute under rumpa, jeg har bakovervendt livmor, vissnok veldig bakovervendt, så da bør jeg vissnok ha pute under rumpa... men om det har noe å si, er jeg ikke helt sikker på. Jeg ble spontant gravid i august, med sex bare en gang rundt el, og jeg gikk rett på beina etterpå...
LillePersille88 ? Skrevet 4. oktober 2009 #10 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg lå med pute under rumpa i noen pp sist, men det funket ikke. Hadde skikkelig spontan sex med kjæresten i garasjen, det var ikke noe snakk om babylaging eller noe, og da klaffet det gitt!! Og da var jeg opp å gikk etterpå! Men, tror nok jeg skal ligge litt med puta under rumpa framover, skader jo ikke å prøve det! Jeg reiser meg bare for å ta på trusa:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå