Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Er litt stiv i korsryggen og nederst i magen, men det er det...ikke kvalm eller trøtt eller noe... Flere? Jeg er i 5. uke (4+4).
Solisolden Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 jeg følte meg ikke gravid før jeg var over 6 uker på veg. Da kom kvalmen...Men tenker ikke så mye over at jeg er gravid til vanlig heller egentlig siden ingen vet det (bortsett fra sambo og min søster) og ikke har jeg mage.
Kine&nurket;-) Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Om det er noen trøst, så ar jeg ikke følt meg gravid hele svangerskapet! Jeg er nå 30 uker på vei, sover godt, jobber, trener- lever som vanlig. Har ikke vært kvalm en dag, eller noe annet. Mulig jeg har vært ekstremt heldig gda hehe. Må jo legge til at: Selvfølgelig merker jeg magen da-Den har jo vokst seg stor og fin, men har ligget nederst på SF-målene, men fortsatt innen normalen. ;-)
nikitaa90 Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg er 6+2.. jeg har veldig ømme bryster og kjenner litt småkvalme mitt på dagen.. Håper jeg slipper denne forferdelige kvalmen og spying osv... de første ukene la jeg på meg pga at jeg spiste hele tiden. nå begynner jeg å miste matlyssten mer og mer :/
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2009 Jammen det var godt å høre. Kjenner jeg har litt av den bekymringa jeg har kjent på før med de to andre, at "men er det ingenting der likevel eller?" Jeg har veldig vondt i korsryggen da. Hadde BL i siste sv.skap, så det kan jo kanskje være noe sånt men...det må da være litt tidlig eller?
Snupi27 Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 jeg kjenner ingenting jeg heller.. jeg har litt vondt i korsryggen. thats it.. =) men vi skal vel egentlig prise oss lykkelig for å slippe kvalme =) jeg er i uke 6 nå.. sist jeg var gravid var jeg heller ikke kvalm, bare veldig trøtt. sov nesten hele tiden de første 3 mnd. hehe
IVFlykke?? Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg er 9 uker og kjenner ingenting.Og det er like normalt som å være veldig kvalm mm. Jeg hadde litt ømhet i brystene men det er også borte. Men jeg er mer trøtt enn vanlig...Men det kom først i uke 6. Lykke til videre.
Tvillingmamma2010 Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 Da er vi 2. Jeg har daglig vondt i korsryggen, brystvortene er litt ømme, men de har vært ømmere, kommer slike murringer nederst i magen av og til... Ellers merker lite.. er i uke 7. Skal til legen for første gang til uken.
Lillegull og meg Skrevet 4. oktober 2009 #9 Skrevet 4. oktober 2009 Me 2!!! Jeg er 6+3 og føler meg til tider ikke gravid i det hele tatt, mens andre ganger er jeg litt småkvalm og uggen, det går så mye opp og ned. Jeg hadde sterkere symptomer da jeg egentlig skulle ha mensen. Lurer på hvorfor?
Granny Weatherwax Skrevet 5. oktober 2009 #10 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg kjente ingenting før jeg var jeg uker på vei (6+0) DA kom kvalmen gitt! Ellers har jeg litt ømme (og større) pupper og er mye trøtt, men alt det kom samtidig med kvalmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå