grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 tusen takk for alle gratulasjoner de setter jeg veldig stor pris på <3 nå håper jeg at jeg holder meg borte fra dette forumet i lang lang lang tid sender dere masse babystøv <3 <3 <3<3< 3< 3 <3 <3 <3< 3 <3< 3<3
Musemor med tre søte små Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Gratulerer og lykke til i svangerskapet. Håper spiren sitter i 9 mnd, og at du først komme tilbake når spiren ønsker et småsøsken ;-) Så klart, du kan godt komme på besøk inn til oss selv om du har spire i magen om du ønsker det ;-P Tar gjerne i mot babystøv
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Gratulerer såååå masse altså!! Skjønte det va noe Kose deg masse masse masse!!! *grabbertilmegaltbabystøvetegklare* Stook klem!!! Hihi...tenk..du har baby i magen din....!! *juble*
GuttemammaTilTo Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 jeg fikk frysninger nedover hele ryggen!!! et rungende GRATULERER herfra!!!!!!!!!!!!!!! lykkeønskninger og måtte du få et fantastisk svangerskap!!! :-D jeg håper mer enn noe annet at jeg også kommer dansende inn på 1.trimester om 2 uker:-D håper jeg får fulgt deg videre, du har et varmt hjerte <3 ikke bekymre deg, nyt det:-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 I like måte Gry! Nå vil jeg ikke ha deg tilbake på dette forumet før du skal i gang med nestemann hehe. Stooor klem. Dette unner jeg deg veldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå