Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 17dager siden mens, 11dager til ikm. håper å krysser alt som kan krysses. håper dagene kan begynne å gå fortere. Når kan jeg evt teste for graviditet? har kjøpt graviditets staver på billig-tester. hvor lenge før kan en test være positiv?
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Vil nok dessverre anbefale deg å vente 11-12 dager før du tester... Du kan vel få positivt oppi 4-5 dager før, men d er jo synd dersom d f.x. er kjemisk bare... Jeg vet jo av lang erfaring hvor utrolig lange dagene fra e.l. til ikm er.... *sukk*, og at d er veldig vanskelig å la vær å teste... Skal selv slutte å teste før ikm, med mindre jeg vet d er noe på gang... hahahahaha... Lykke til !! )
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Kjenner meg igjen der.. Dvs, jeg føler meg så rar.. vet ikke om det bare er pms eller graviditet... og så blir jeg jo så uendelig nysgjerrig og venter og venter. Og da går jo selvsagt dagene skikkelig tregt! Og for meg så tror jeg at jeg må vente enda lenger enn deg før jeg tester meg, for jeg har opplevd forsinket mens forrige mnd.. så gidder ikke kaste bort penger på en test før jeg vet at det er en mulighet for at jeg er gravid og ikke mens bare er litt sen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå