AinaW Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Har gått igjennom et IVF forsøk som har vart et helt år nå pga kraftige overstimuleringer etc. Tok test på torsdag på dag 10 som ruger og den var klart positiv. Tok test igjen i går for sikkerhetsskyld og den var helt klart positiv. Så nå har vi endelig lykkes:) Menstermin viser 4+1 i dag. Måtte bare juble litt! Vi skal på tidlig ul i uke 8 (vanlig ved assistert befruktning) og det blir deilig å få enda en bekreftelse på at det faktisk er en "liten fisk" inni der. Selv om legen ikke var i tvil når hcg slo ut så sterkt på den første testen allerede, Målte HCG på fredag som jeg får svar på i morgen. Jippi!!!
Lykkelig med Maiken Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Gratulere så mye, ekstra stas når du har gått igjennom det du har:-) Har selv vært igjennom et mislykket ivf forsøk, men ble gravid naturlig ca 2 mmd etter det mislykkete forsøket.. Så i dag er første dagen eg føle meg i ganske fin form på mange uker, har hatt kvalme, spying og lite inntak av føde så har vært tungt.. Men lykken er stor å ønske dere masse lykke til:-)
Solisolden Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Gratulerer så mye med spira!! Det er virkelig fortjent Brukte også lang tid på å bli gravid. Det var til slutt pergo som hjalp på meg Lykke til videre i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå