litamora Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 jeg testa i dag og fikk en svak, men dog tydelig strek....hvisker litt hurra inni meg...er litt redd for at det er "lureri"...noen som har erfaring?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Hei, hadde en slik sist jeg var gravid. Ble mye svakere enn kontrollstreken. Gratulerer så mye, en strek er en strek så lenge den kom opp føre tidsfristen og er farge på. Så gøy for deg.
litamora Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2009 iiik tør ikke helt å juble, men streken kom før fristen og var tydelig Har blitt lurt så mange ganger av CB testene med falske positive, tror jeg må ta en digital før jeg tror det. Og billigtestene som skal være mer følsom; 10 pr et eller annet mot QR med 25 pr et eller annet - er negativ. Men ser flere som har opplevd "trege" billigtester, så ikke sikkert at de er så følsomme som de skryter på seg. jaja
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Mine billigtester ble ikke sterke før flere dager etter ikm. Er ikke så gode de testene synes jeg, men så er de jo billigere og da. Men på meg virket de ikke før etter ikm. Du er helt sikkert gravid. klem
litamora Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2009 oioi takk og takk håper, men tør liksom ikke helt håpe for mye... Klem til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå