Gå til innhold

Slimpropp mellom TR og EL (litt ekkel)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har opplevd dette? Fikk TR torsdag 24 sep. Var vel ferdig med siste spotting på søndag tror jeg. Var i allefall en kort mensen. Så torsdag den 1 okt. (på ettermiddagen jeg var å do) lå det lissom en slags slimpropp på papiret (den hadde lissom kommet seg ut av skjeden før dobesøket, satt lissom i truseinnlegget). Jeg syntes den var ganske stor til å være ubetydelig. Jeg har hatt sånn før også, men aldri tenkt over det. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen år tilbake hadde jeg det slik hver mnd, men nå må jeg lete etter el-slim o.l. Jeg har alltid trodd det var el-slim jeg?

Skrevet

Jeg trodde at el-slim skulle være bløtere, litt mer som eggehvite. Denne var lissom litt tørr på en måte.

Skrevet

Det var mitt også. Jeg slet veeeldig mye med det i mange år. Men så stoppet det plutselig,mulig har det noe med alderen min å gjøre? Sjekk med el-tester neste mnd å se om det er eggløsning.

Skrevet

Har bestemt meg for at jeg ikke skal drive med slik testing, for da blir jeg bare enda mer gal. Hehe. Har det ikke skjedd noe før januar så skal jeg begynne å teste. Men enn så lenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...