Gå til innhold

Hvorfor kan ikke bare den DUMME "tanta" komme da..??..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det pressa på siden fredag, så nå er d jaggu på tide !!!

Vil komme igang igjen, etter MA i august...

Neste helg skal vi på hotellweekend, så da vil jeg være ferdig med den møkka... hehe..

Men-men, den MÅ iallefall komme før 12.okt., ellers rekker jeg ikke eggl. før mannen min reiser på sjø igjen... *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på denne her jeg! Har og pressa på siden fredag. Gikk 6 uker før jeg fikk mens etter ma, og ser jammen med ut som om det kan kanskje gå 6 uker denne gangen også! Blir gal at kroppen kan klusse så! Trodde jeg hadde el for 16 dgr siden, men i følge temp-stigning og bare positive eggløsningstester siste uke, var det nok muligens el jeg hadde på tirsdag i stedet. Skjønner din frustrasjon, er det selv. Håper den kommer da, hvis du ikke er så heldig å ha blitt gravid igjen, det kjenner jeg mange som har blitt selv etter en sen ma. Lykke til. Klem

Skrevet

Takk katta !!

Jeg er garantert IKKE gravid, d er rent teknisk helt umulig, da jeg ikke har hatt sex.... hehehe (mann på sjø..)

Men NÅ er han hjemme, og jeg vil igang !!

Lykke til til deg oxo :))

klem

Skrevet

Mulig at du har fått forskjøvet syklusen din og at det er nå du har el. Satse på det å hoppe i høyet hehe. Tok jo meg 4 uker å få el etter ma! Masse lykke til. klem

Skrevet

Jaja, den som lever, får se... ;))

Håper vi blir kulerunde snart ;))

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...