Gå til innhold

Hva skjer med huden der nede???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at mesteparten av innleggene om underlivet dreier seg om fremfall osv, men i tillegg til dette er huden min der nede blitt så...hva skal jeg si..skrukkete?? trodde dette ville gi deg etterhvart, men er nå 1 år siden fødsel så begynner å miste håpet....akkurat som huden er så strukket at det er bare rynkete "poser" igjen der nede... noen som har det likt? går det an å gjøre noe med dette, smøre med en oppstrammende krem eller noe?? Det ødelegger liksom hele utseende...ikke så hot akkurat..:(

Takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreslår å gro håret tilbake :) Evt ikke bry seg om det. Det gjør jo ikke vondt.

Kall meg kjekk og grei, men, det er så mye galt som kan skje der nede at litt skrukk ville jeg ikke brukt mye kalorier på.

Skrevet

Har det samme. Man må vel regne med at huden blir litt utstrekt. Men ja...underlivet ser ikke akkurat hot ut lenger... Jeg ligger ikke akkurat å spriker med beina foran samboer lenger, så det har ødelagt en del føler jeg.

En slags sorgprosess at en kroppsdel blir så forandret. Men føler ikke at jeg blir tatt på alvor hos noen leger iallefall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...