Gå til innhold

Hva kler dere babyene med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når de sitter i bilstol? Syns det er så vanskelig! Jenta mi er 11 dager idag, og vi er masse på farten, men det er så vanskelig å kle ho. Er jo kaldt ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden hun er så liten antar jeg hun sitter i en bilstol som du har med deg inn i huset og som du bærer henne ut i. Da ville jeg tatt på henne klær som passer til å ha på seg inne i bilen (f.eks. en ulldress og tynn lue?) og så bare lagt et teppe over henne mens dere bærer henne ut.

Skrevet

ja slik gjør jeg det å :)

men om jeg vet jeg ikke skal bruke vogna eller ha ungen ut av bilsetet pga liten snartur elelr noe så har jeg en kjørepose hun sitter i. sånn soveposeting som har hull til bilstolbeltet. der har ungen på seg langarmet body + tynn genser og bukse/stømpebukse samt sokker og en tynn lue. er det litt kaldt en litt tykkere tøylue :)

ps er enkelt å passe varmen til barnet da jeg bare tar opp glidelåsen på denne posen om ungen blir for varm elelr begynner å bli for vam.

blir ungen noe kald så er det bare å stramme litt på snorene til posen slik at den ligge mere tett rundt hodet. da holder ungen seg god og passelig varm.

:)

Skrevet

Takk for tips. Ja vi bærer henne in nog ut av bilen i stolen.

Hvor får man tak i kjørepose?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...