Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere. Alle omkring deg vi står og se nå vil vi marsjere. Bukke nikke neie snu oss i ring, danse så for deg med hopp og sprett og spring. Ønske deg av hjerte alle gode ting og si meg så hva vil du mere? GRATULERE!! Håper du har en flott dag og kveld:)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 du rakk det , nesten...hehe:)) Takk!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2009 Å herreli"!!!!!!!!!!! Så ikke klokken var så masse.. Det har jo blitt dagen etter seg jeg.. Skal si klokka går fort en lørdagskveld. Og jeg som hadde tenkt å legge meg i hall elleve tiden idag. Gratulerer så mye med vel overstått!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Gratulerer med overstått dag, Happy
blond Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Gratulerer H@ppy! Spiser du dagen-derpå-kaker i dag?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 Nei, blond, ble nystekt eplekake i dag, gitt:)) Takk for bursdadshilsninger...... koselig:)))
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 Hadde jeg vist du hadde bursdag i går, så skulle jeg ha tutet da jeg kjørte forbi huset ditt i går.. Gratulerer så mye en dag for sent da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå