Musemor med tre søte små Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Ok, her er dagens syte innlegg. Enkelte dager, som idag, blir jeg rett og slett lei meg når jeg ser folk som hadde ubeskyttet sex en gang når de ut av syklusen sin ikke skulle ha hatt eggløsning, men likevel ble gravide. Blir lei meg når jeg ser folk blir gravide på 1. pp. Listen er lang............. Så klart jeg ønsker dem alt godt. Sier gratulerer, og mener det. Samtidig blir jeg så lei meg. Hvorfor får ikke vi til? Vi har prøvd siden august -08 med en MA i januar. Er det ikke vår tur snart? Jeg vet mange av dere her inne har prøvd lenger enn oss. Trengte bare en utblåsning.
Musemor med tre søte små Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2009 Takk, du er da alltid så søt da J-76 Det ble litt mye i går
J -76 Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 :-) Har slike dager jeg og, er noe herk.....
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Det er lov å ha slike dager, og det er lov og øse det ut iallfall her inne:) Har hatt en del av de i det siste selv, vi har ingen barn fra før av og håpet er veldig stort på å få et sammen, selv om det i følge Riksen vil bli et ekstremt høyrisiko svangerskap. Så har jeg så stor tro på de der inne at vi er villige til og prøve:) De siste uken har jeg grini for det minste, er helt sliten jeg...... Så derfor håper jeg virkelig at det er vår tur snart, vi har alle som er her inne fortjent det:) Oversender deg mange varme klemmer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå