Gå til innhold

Hvor strenge er lærerne? Skal skrive en oppgave på 500 ord.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med at dette er ca, men hvor ille er det om jeg overstiger med 100 ekstra ord? Klarer ikke å korte ned på oppgaven!

Skrevet

Vi skal ihvertfall IKKE overskride, såfremt det er maks ett visst antall ord. Men, vet at det flere steder praktiserers +\- 10%.

Visst du er usikker hadde jeg ikke overskridet.

Skrevet

På mitt fag trekker det veldig ned om man overskrider, men dette varierer jo fra sted til sted.

Jeg synes at å overskride med 100 ord er for mye, og ville prøvd å korte ned. Det er jo på en måte en del av oppgaven å greie den biten også:)

Skrevet

På de emnene jeg har fra universitetet så var det greit med +- en halv side. Det varierer sikkert fra fag til fag. 500 ord er en meget kort oppgave... så da tror jeg at jeg ville forsøkt å holde meg rundt 500 ord.

Skrevet

+/- 10% er vanlig, du kan bli trukket en hel karakter om du overskrider dette da det viser manglende evne til å strukturere en oppgave på passende måte.

Skrevet

Takker for svar!

500 ord er lite, ja. Og det er kanskje det som er den største utfordringen i denne rapporten. Må prøve å korte den ned litt.=)

Skrevet

+/- 10% er vanlig slingringsmonn.

Så hold deg mellom 450 og 550 ord.

Skrevet

Jeg hadde nettopp en sånn oppgave, og jeg skrev faktisk nøyaktig 500 ord hehe, da var jeg imponert over meg selv;-)

Vi fikk beskjed om at det var jo sånn ca, ikke nøyaktig på ordet, men +/- 100 ord var alt for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...