cherry coke Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Regner med at dette er ca, men hvor ille er det om jeg overstiger med 100 ekstra ord? Klarer ikke å korte ned på oppgaven!
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Vi skal ihvertfall IKKE overskride, såfremt det er maks ett visst antall ord. Men, vet at det flere steder praktiserers +\- 10%. Visst du er usikker hadde jeg ikke overskridet.
Mom2Two Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 På mitt fag trekker det veldig ned om man overskrider, men dette varierer jo fra sted til sted. Jeg synes at å overskride med 100 ord er for mye, og ville prøvd å korte ned. Det er jo på en måte en del av oppgaven å greie den biten også
Bunnies by night Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 På de emnene jeg har fra universitetet så var det greit med +- en halv side. Det varierer sikkert fra fag til fag. 500 ord er en meget kort oppgave... så da tror jeg at jeg ville forsøkt å holde meg rundt 500 ord.
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 +/- 10% er vanlig, du kan bli trukket en hel karakter om du overskrider dette da det viser manglende evne til å strukturere en oppgave på passende måte.
cherry coke Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2009 Takker for svar! 500 ord er lite, ja. Og det er kanskje det som er den største utfordringen i denne rapporten. Må prøve å korte den ned litt.=)
*smula* Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 +/- 10% er vanlig slingringsmonn. Så hold deg mellom 450 og 550 ord.
Monajenten Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg hadde nettopp en sånn oppgave, og jeg skrev faktisk nøyaktig 500 ord hehe, da var jeg imponert over meg selv;-) Vi fikk beskjed om at det var jo sånn ca, ikke nøyaktig på ordet, men +/- 100 ord var alt for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå