Nefertari Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Vi har en sønn fra før som heter Sokrates og nå sliter vi litt med å finne et passende guttenavn på nr 2. Har tenkt litt på Sakkarias.. veldig takknemlig for forslag
Miranda C Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg syns Sokrates og Sakkarias ble litt vel like.. Sokrates og Nicholas passer bra! Eller Maximilian!
Azora Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Sakkarias blir for likt, etter min mening også. Hvis du skal ha et S-navn, så kanskje Sebastian? Eller: Sokrates og Theodor Sokrates og Andreas Sokrates og Nikolai
Castho Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Personlig liker jeg Sokrates og Theodor veldig godt men her er noen andre forslag: Amadeus Bastian David Gabriel Herman Arkemedes
Allegra baby Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Enig med Inga-mor- og Amadeus var superkult til Sokrates! Hva med Aristides eller Anaximander?
Luthien1 Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 Platon burde jo vært helt rett ;o) Ening i at Amadeus er bra, det er en annen stor historisk mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå