Kristinanutten Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Er litt utålmodig av natur, og er selvsagt spent på om jeg venter gutt eller jente. Så, nå har jeg bestilt Intelligender, som kan brukes fra graviditetsuke 10. Lab-resultater viser at testen er 90 % sikker. (Intelligender.com) Er det noen her ute som har prøvd testen? I så fall, stemte resultatet?
3smaa Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har den hjemme, blir 12 uker imorgen og har enda ikke provd den. Vi har bestemt oss aa ikke vite kjonn derfor vil jeg ikke bruke den. Vet ikke om jeg klarer aa holde meg, vi faar se hva som skjer.
Kristinanutten Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2009 Så spennende... Jeg tror ikke jeg hadde klart å leve i uvissheten helt frem til fødselen, selv om det er ekstra spennende å ikke vite hva som kommer. Regner med at jeg har Intelligender-testen her til uka, så da får det stå til! Så får vi se om resultatet matcher den ordinære ultralyden, om knerten vil "vise seg frem".
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 venninda mi har prøvd intelligender, og hun fikk opp jente, har ordinær UL om 11 dager, så blir spennende og se.... hun er førstegangs og veldige jenteymptomer ellers også, så trur hu blir sjokket hvis hun finner en snurrebass på UL =) man kan vel bare bestille de fra USA kan man ikke??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå