Gå til innhold

kroppen min oppfører seg veldig rart....... trenger noen råd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pcos og har derfor aldri hatt regelmessig mens. Det er også veldig dårlig med eggløsning. Har gått på hormoner for å bli gravid tidligere.

I går ble minstemann 1 år.

Det som er særdeles rart her er at jeg nå har hatt mens lignende blødninger hver 14 dag i lange perioder. Det minner meg om en blanding mellom en kraftig mens og blødnigene jeg fikk etter en SA.

Tidligere så føltes brystene veldig ømme, slik som når jeg var gravid første gang men det er borte igjen. Så føler jeg også at det liksom er noen som sparker i magen, men tror nok det bare er luftplager. Men min mann kjente det også en dag. Han sa det var akkurat som men første jenta vår...... det er forresten alltid på samme plass.....

Jeg vet jeg bare kan ta en test så vet jeg om jeg er gravid. Det tror jeg jo ikke jeg er siden jeg blør så mye hele veien.... Men kan jeg være så tullete i hode mitt at kroppen oppfører seg som den er gravid..... Hva skjer egentlig her noen som har opplevd noe lignende.....

Skrevet

Du må komme deg til gyn, helt enkelt.. med så mange blødninger er det noe som ikke stemmer, det kan være så mange ting, men jeg tipper enten på cyste (ikke pcos cyste, en som er større) og / eller oronproblemer.

Eller tom graviditet men få time hos gyn, du må finne ut av det, det å ha blødninger hver 14 dag er ikke normalt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...