Gå til innhold

Fikk ikke dosen med Gonal-F i går :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det vel igrunn rimelig bekreftet at jeg hadde rett i mine mistanker i går om at jeg ikke fikk i meg Gonal- F dosen min :o( Aner ikke hvorfor siden jeg gjør det samme hver kveld.. Håpe ikke alt er ødelagt nå da!!

Er vel fare for at jeg må noen dager til på sprøyte etter UL på fredag :o(

Ååååå, at det går ann å være så DUM... skulle bare tatt en dose til i går siden jeg var 99% sikker på at det ikke minket i pennen.. Men turte ikke helt å gjøre det siden det kom litt væske ut av spissen og jeg ikke hadde sett ekstra etter hvor mye som var i pennen når jeg satte dosen min.. Men i dag minka dosen så mye at jeg er HELT sikker på at jeg burde ha sett at det minka i går..

Skjønner bare ikke hva jeg gjorde feil i går, siden mannen sitter ved siden av meg hver kveld å dobbelsjekker.. Jaja, dag 3 jeg ikke fikk dosen min.. Tro om de 2 dosene jeg tok før har vært til ingen nytte da :o(

ÅHHHHH!!!! Så sint som bare ei dame full av hormoner kan være :o/

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg tror ikke det er helt spolert fordi om du ikke fikk dosen din i går, men det kan godt være at du må ta en ekstra dag når du kommer på UL ja.

Jeg pleier å måtte ta noen dager ekstra selv jeg så det er ingen krise :-)

Skrevet

Ja, vi får håpe det.. er bare litt redd at jeg mistet 3 dager pga at det ble 24 timer mellom dose 2 og dose 3 da.. Åhhh, så trist, lei og sint på meg selv.. Skjønner virkelig ikke hvordan det har skjedd..

Føler bare at alt er litt dritt nå!!

Tusen takk for svar!! Håpe det går bra likevel. *krysse alt som krysses kan*

Skrevet

mente selvfølgelig 48 timer mellom dose 2 og 3...

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Uff ja skjønner at du tenker på det, men jeg måtte gå på sprøyter i 13 dager første gangen selv om jeg fikk i meg alle dosene. Man kan aldri vite det, spes når det er første forsøket.

Skrevet

Det skjer nok ikke mer enn at du må gå en dag ekstra....så lenge du sprayer skjer det ikke noe med eggene...bortsett fra at de kanskje lurer litt....

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...