IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg trodde jo at jeg var helbrede etter den karaoke turen, men har vært litt av og på etter det. De siste dagene har vært helt fæle. Nesten kasta opp frokost og shit. Selvom jeg ikke har vært kvalm så har det ikke vært noe mat som har frista. Så sist jeg var hos legen fikk jeg beskjed om å spise mer eller bli innlagt.. Jeg har virkelig prøvd og spise mer og klarte det fint i noen dager, men nå så gåre dritt igjen=/ Men uansett hvor ille jeg har det så går tia uhyggelig fort likvel. Kan være fordi jeg sover den bort. Nå er det bare 2 uker til jeg skal over til neste trimester. Syns ikke det var lenge sia jeg var 6 uker jeg. Merker jeg blir mer og mer inneforstått med at 2 mann er på vei. For nå begynner 2 åringen og lukte baby også...hehe...sprøtt...
2010 Mammaen Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Huff, så grusomt! Har du prøvd akupunktur? Jeg har bare vært en gang, men det hjalp virkelig! I dag er jeg småkvalm, men det er jo til å leve med! Overhodet ikke i nærheten av det du opplever! Anbefaler virkelig akupunktur : )
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2009 Jada har prøvd akupunktur ja. Får det hos fysion når jeg er der, samtidig som de myker opp bekkenet=)=) Men det gjør bare dritt vondt og hjelper kun et par dager. Men hjelper ikke på matlysten. Fortsatt ikke lyst på noe annet enn is, og det blir man ikke akkurat mett av. Får se hva legen sier om 3 uker. Brått blir det sykehus opphold i detta svangerskapet også..=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå