Duggfrøken Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Hei hei bleiedebaterere Vi har til nå vært mest fornøyd med Pampers kontra Libero. Papmers Newborn 1 og 2 var supre. Så når vi skulle begynne med Pampers 3 så kjøpte jeg Active Fit, de var fine de. Når mannen min skulle handle kjøpte han Baby Dry. De er veldig merkelige på avføringen, den flyter liksom bare der, trekkes ikke inn i bleien. Er det noen som vet noe om dette. Er de bare for natte bruk for tissebleier kanskje? Det har også blitt sånn at jeg ikke stoler helt på bleiene når han har avføring... Så lett for at det kommer opp etter ryggen hans. Noen tips?
Solskinnsjenta Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Vi bruker veldiglite papirbleier her, men fikk et tips av en annen kamerat. Brett bleien litt ned og inn i ryggen. Da lager du en ekstra barriere.
gizmona Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 hei. Veldig fornøyd med pampers her også, prøvde Libero 2. Men syntes de var veldig stive. Så kjøpte pampers 3 new baby. Det ble ved en feiltakelse kjøpe pampers 3 baby dry(min kjære var å handlet). Var helt sjokkert så mye dårligere å stivere de var en new baby. men leste noe om at det er forskjell på hva det er meningen at de skal ta opp. New baby tar vel mer opp flytende avføring. Så anbefaler pampers 3 new baby. Tulla her er nå 3 og en halv måned og 6,5 kg å de passer enda helt perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå