Gå til innhold

Et spm om feber, mannfolk og kvalitet??

Anbefalte innlegg

Såg at det sto at man måtte gi beskjed dersom mannen hadde hatt høy feber over flere dager innen 2 mnd før ivf...

Nå er vi så heldige at jeg er på min 4 sprøyte dag, og tror dere ikke manne har fått feber da?? :o( Typisk vår flaks!!! Han måtte bare holde seg frisk et par uker til, men neida :o(

Så nå lurer jeg vel igrunn på om noen av dere her inne har hatt mannfolk som har hatt feber like før ivf og om det gikk bra likevel.. Fikk jo litt panikk her da :o( Er så redd at alt skal bli til ingen nytte!!

Han har bare 38, 5 enda da.. men den stiger fort virker det som.. Så regner med at den blir høyere :o( Og muligens hadde han det i går også, var ihvertfall i veldig dårlig form da også :o(

Håper noen kan svare, og ikke minst har litt oppmuntrende info å komme med!!??!!

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Husker at min mann hadde feber og influensa før vårt første forsøk. Småtrolla var veldig aktive alikavell de altså og klarte fint å befrukte eggene. Ble ikke positivt forsøk, men som sagt så svømte de bra alikavell.

Fortsett å ta sprøytene som vanlig du og ring og hør på klinikken på mandag.

Sørg for at mannen din tar febernedsettende så han ikke får for høy feber også du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...