Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Kva er vanleg pris å gi i bursdagspresang til venner av barnet ditt????
Helann og lillebror Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Vi skiller litt på hvor gode venner det er og hvor mye vi er sammen. Til de fleste kjøper vi for 50-100 kr, gjerne litt mer til de vi er mest sammen med. Får fint en pekebok, et puslespill, et klesplagg, en matboks e.l. til den prisen.
Ranveig R Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Rundt/i underkant av 100kr tenker eg, viss det er f.eks. barnehagevener.
❤lille stjerne❤ Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Dette har jeg lurt litt på også. Nå har tutta akkurat hatt 2 årsdag og jeg ser at gavene fra vennene i barnehagen ligger på 70-100 kr cirka. Hun fikk ting som tegneblokk og fargestifter, bok, hårpynt+badeskum etc. Så da vet vi omtrent hvor landet ligger til det blir vår tur å kjøpe gave!
Lillebror og stoerebror Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 Vi gir rundt 100 kroner til venner og 200 til de beste vennene (har avtale om dette). Kort lager barna mine selv så det er ikke i prisen, syntes det er synd å bruke masse penger på noe som blir kastet rett i søpla. Jeg vet at mange barnehager og skoler oppererer med mindre summer som de blir enige om (35-50 kroner). Det blir jo mye penger etterhvert med 100 kroner til hver eneste bursdag.
Noah 08. Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg gir for 100-150 kr til venninners barn,har ikke så mange venninner med barn:) har nettopp begynt i barnehage så der er vi ikke bedt i noe bursdag enda..
ulydia Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 Har brukt å gi ca. 150 kr til venniners barn, men har ikkje vore i barneselskap hos barnets "barnehagevenner" ennå (ho er ikkje 2 ennå), så der er eg meir usikker.
Bebés'ilvousplâit Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Vi pleier å ligge på rundt 100 kr. Litt mer hvis det er nære venner av familien, da kan det bli nærmere 200 kr.
trebarnsmamma84 Skrevet 7. oktober 2009 #9 Skrevet 7. oktober 2009 Fint å vite=) eg har pleid å ligg på rundt 100-120 til venner av barna.Litt dyrere til gode venners barn.Er ikkje bedt i så mangen bursdagsselskap. Men var ei eg møtte på butikken,då eg skulle kjøpe bursdagspresang til dattra til ei av mine beste venniner her om dagen. Kjøpte ein fleecedress(bukse og genser) til 199 kr. Og ho holdt på å rygge ut døra...hehe var derfor eg lurte.... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå