grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/459264/offset/21 streken kom opp før man skulle lese av testen og den ble litt strekere etterhvert.. vet ikke hva jeg skal tro jeg.. noen sier at d er skyggetsrek mens andre sier den er posetiv?
Emmalie84 Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 ÅÅÅÅÅ!!!! Ser jo veldig lovende ut det der!!! Det må jo være positiv! Kan ikke skjønne annet!!!! GRATULERER! Send meg litt babystøv da! Når har du IKM egentlig?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 GRATULERER! klart du er gravid. Send meg ok litt babystøv. Skulle hatt ikm igår,men neg test.og ingen sympt. Hva er dine sympt? Har forresten halsbrann da,men det har jeg hatt med gjevne mellomrom siden ma
Andremann snart? 3.pp Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Det der er vel ingen skyggestrek!!!! Gratulerer, så utrolig moro:=)
Lille diamant Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 Den ser positiv ut for meg gratulerer så mye!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå