Barbafin Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Vi bor i Bergen og jeg skal sende med vinterdressen i barnehagen på mandag.
Galskapens overhode Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 lillehammer.. bruker parkdress med ull under enda.. Vente til det er minus på dagtid tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Bur på Vestlandet og har tatt i bruk vinterdressen på mellomste og elste...minsten har fortsatt ein høstdress,med fleecedress under.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 Vi har null til minusgrader på morgenen og 8-10 grader på dagen her. Bruker Reima høstdress med fleecedressen inni hvis det er kaldt. Venter til det er minusgrader på dagen med vinterdressen.
lille sprelle Skrevet 3. oktober 2009 #6 Skrevet 3. oktober 2009 nå har ikke jeg peiling på hva som kalles vinterdress. Vi begynte imidlertid med en foret reimadress (arver) med ull under i går. Da var det 0 grader da snuppa skulle sove ute og jeg hadde ikke tatt frem vognposen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå