Gå til innhold

Hvor mange dager blir testen positiv etter eggl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt positiv eggl.test siden onsdag. Strekene blir like sterke innen 5 min. Skulle egentlig hatt tr igår, men etter ma tror jeg syklusen er på 6 uker enda. Trodde jeg hadde el for 16 dgr siden pga smertene,men kom aldri noe slim eller temp økning. Derfor lurer jeg på om jeg hadde el på tirsdag da temp plutselig steg med 0.4 grader. Men synes det er rart med fortsatt positiv test! Grav-test var neg i går på ikm dagen-heeelt blenda hvit.

Så derfor spør jeg dere mine damer som bruker el-tester om hvor mange dgr etter egget er kommet som den slår ut positiv! Takker for svar. klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tester alltid to dager positivt på eggløsningstest, så negativt. Jeg har aldri brukt de når jeg har vært gravid så aner ikke hvordan de slår ut da, men hørt de ofte blir positive hvis en er gravid. Hvordan type bruker du? Jeg har strevet med å tyde noen typer og tenkt de har vært positive, men de var det ikke. CB digital er dyr, men lett å lese og på den får jeg som sagt alltid utslag i to dager. Lykke lykke til katta og igjen takk for koselig hilsen fra deg, det varmet etter en litt kjedelig start på dagen. Stor klem J

Skrevet

Bare koselig vennen. Bruker billigstrimmler. Fikk positivt utslag når jeg var gravid sist,men det er fortidlig uansett da det ikke har gått en uke engang siden el-TROR jeg da. hehe. Men har og brukt å få utslag i 2 dgr, så neg. Men nå er det 4 dgr med positiv test. hmmm.

Takk for fint svar. Klem.

Noen andre m erfaring?

Skrevet

Jeg bruker billig tester, og får som regel først en som er neeeeesten helt positiv, neste dag er den positiv og dagen deretter negativ.

Merkelige greier, katta ;))

Lykke til, hva d nå enn er.... :)

Skrevet

Ja ikke sant! Tusen takk for svar. Hvor mange minutter bruker testen på å klar? ca 4 min hos meg. Står at en skal lese av før 5 min, og se bort fra resultater innen 7 min. Den blir positiv hos meg på 4 min. klem

Skrevet

Hei hei Katta...

Jeg sitter selv med positive ELtest på 6 dagen...forstår ikke helt hvorfor...det er første gang jeg bruker ELtester (billigstrimmel), så kan ikke se på andre pp.

Jeg er selv nervøs for at kroppen prøver å få til EL, men at den ikke helt får det til....hatt EL smerter til i går og høyre brystvorte er syyyyykt øm...

Hvorfor er vi kvinner så inviklet??!!!

Skrevet

Merkelige greier. Har i allefall hatt el da, pga temp har vært høy i 4 dgr, merkelig! Når jeg hadde ømme brystvorter sist ved el var jeg gravid, så masse lykke til. takk for svar klem

Skrevet

ps hvor mange min tar d før dine tester er klare til avlesning?

Skrevet

Hei Katta :)

Jeg fikk selv positiv EL test to dager på rad denne uken, og så negativ igår. Men idag har jeg fått EL-slim igjen...så lurer selv på om kroppen tuller litt etter MA?

Mine tester blir positive etter kun 1 min når jeg har EL, så ser med en gang at de kommer til å bli positive da. Teststreken kommer opp før kontrollstreken som regel :)

Det kan jo høres ut som om du er gravid da, for er vel ikke kjempe vanlig å få positive EL-tester i så mange dager..EL-testene blir jo positive før det vises på en vanlig grav.test. Ihvertfall hos meg. Uansett så må du ha masse lykke til :D

Skrevet

Takk for svar Lille diamant. Etter ma så var mine og positive hele tiden. Men rart at det skal klusses med etter 10 uker hmmm. Men vet aldri. Stod at ved hormonell ubalanse eller graviditet ville de slå ut. Får bare vente å se. klem. ps. Ja slo ut 5 dgr før grav testen hos meg og sist. Men temp har kun vært høy i 5 dgr!!!!!!

Skrevet

Hmm..så rart. Det blir spennende å følge med fremover :D håper du er gravid da!

Jeg har selv ømme bryster og har begynt å lukte alle mulige rare lukter de siste dagene. Og får hetetokter innimellom ;o) men dette må jo være pga hormoner i forbindelse med EL, for er jo alt for tidlig å få noe symptomer to dager etter EL..hehe.

Får prøve å ikke håpe for mye tenker jeg, for da blir jeg så skuffet om det ikke har klaffet :)

Ønsker deg masse lykke til, skal krysse fingrene for deg jeg!

Skrevet

Hehe, skal ha hatt el jeg da ca på onsdag, og nå brenner jeg i halsen og fryyyser jeg da. Utrolig asså hehe. Vi får krysse fingre for at om 2 uker er test positiv. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...