kleppe71 Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Fant ut på mandag at nummer 2 er på vei. Har en gutt på 3 fra før. Kjenner at det er litt annerledes denne gangen. Kan ikke huske at jeg var sulten hele tiden første gangen. Noen andre som kjenner det samme. Så er jeg kjempe uggen hele dagen og blir værre utover dagen. Kvelden er værst. Er rundt 5 eller 6 uker på vei.
En Prins + Prinsesse Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 gratulerer =) heldig du.. vi prøver på nr to vi også nå, men fortsatt i 1 pp, så man vet jo aldri!! =) Lykke til =)
Olinelill Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Vi har ei jente på 15 mnd, og er nå 5 uker på vei med nr. 2... Jeg var veldig kvalm og sulten sist, men ikke før 6./7. uke, så jeg er spent på hvordan det blir nå... Men merker at jeg allerede er mye trøtt, og må gjerne sove litt etter jobb!
fresh Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Gratulerer med nr.2 Jeg har også en gutt på 3 år og er gravid i uke 7 Jeg er også helt annerledes denne gang. Jeg er uggen hele dagen, spiser nesten ingenting-er ikke noe som frister Også er jeg ekstreeeeemt trøtt. Sist gang var jeg ikke kvalm i mer en 2 uker, og spiste mye, og var ikke så trøtt som jeg er nå. Lurer på om det kan være jente denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå