Gå til innhold

Reductil er det beste som er oppfunnet:)

Anbefalte innlegg

Etter 2 tette fødsler å lite trening, så har kiloene komt på i en rekord fart.. Begynte på reductil for 4 uker siden, da hva vekta 112KG!!!! Nå viser vekta 103,7kg og jeg kjenner at klærna er begynt å bli løse på meg:):) Snart er jeg unna 100kg, noe jeg ikke har våre på 1år nå.. Har som første mål å gå ned til 90kg, da har jeg tenkt å begynne på bailine for å få litt ekstra hjelp.. Skal ned til 68kg som var vekten min før..

Fortsetter under...

Hurra for deg!!

Jeg går også på reductil. Er kun på 4 dagen enda jeg da og er veldig kvalm for tiden :( Da spiser jeg iallefall ikke noe, men det er jo heller ikke bra...

Hva mer enn å ta den ene tabletten om dagen har du gjort da? Trening, endret mye på kostholdet ...?? Nysgjerrig (",)

Jeg veide 88 kg, og skal ned til helst 68 kg.

trening ja, hehe.. har ikke trent noe i det hele tatt, har gått 2-3turer med barselgruppa.. har tenkt å gå turer oftere når vekta er under 100kg, er redd at vekta stopper opp litt viss jeg sliter meg ut nå (er heller bedre at den stopper opp litt når jeg er 90kg,hehe).. spiser enten 2 skiver eller knekkebrød til frokost, også spiser jeg middag i 4-5tiden (spiser helt vanlig middag men kun 1potet). dette er alt jeg spiser iløpet av dagen, vett at det er alt for lite men har ikke matlyst i det hele tatt.. drikker også mye vann å iste (den med blå kork) :)

Ja, det var lite mat... Jeg spiser 1 skive/knekkebrød til frokost. Litt mer til lunsj. Middag (har blitt lite pga matlysten) og en skive/knekkebrød til kvelds.

Flere av måltidene tvinger jeg nesten i meg.

Håper på resultater ala dine, men jeg har et langsiktig mål. Ned 20 kg før 17.mai, og det SKAL JEG KLARE!!

Lykke til videre :-)

Annonse

Dette høres fantastisk ut! Jeg vil ned 10 kg, men det er så vanskelig. Føler meg så stygg og uattraktiv at jeg blir helt deprimert. Etter ett svangerskap ligger omtrent alt fettet på magen..nice! Har så lite energi at jeg orker ikke trene mer enn en gang i uka. Trenger en kickstart, noe dette høres ut til å være. Hvor lenge må jeg gå på kuren for å gå ned 10 kg tro? Lurer også på om jeg skal kjøpe bare startpakken med det mest nødvendige, eller med tillgang til kurs og nettprat- hva gjør dere??

Annonse

som et utgangspunkt bør man ha en bmi på over 30 for å få reductil. men legen kan skrive det ut på andre grunnlag også. dette er noe legen vurderer...

men det er ingen mirakelkur dette her!! den påvirker "tanken på mat" i hjernen.. den har ingen betydning for om du spiser for mye fett osv osv.. så man må allikevel endre matmønsteret sitt. spise mindre.

men fordelen er at man kan føle seg fortere mett...

Hm...vil bare tilføye at dere som spiste mindre til frokost ...dere vil kanskje forandre på d..altså..frokosten skal være størst...da vil dere holde vekten bedre og senere..

Men ivetfall...reductil..hva er d? Jeg har hørt om d før men er ikke helt sikker på hva d er..hvordan funker d liksom?

• 2 uker senere...

Hvor fort begynte du/dere å gå ned i vekt etter start på reductil?

Jeg har lest at forbrenningen holder seg litt høyere når man går på den, hjelper det mer om man trenger i tillegg da?

Har ei venninne som har gått ned masse på den og skal til legen og spør om resept selv denne uka.

• 2 uker senere...

reductil kan ikke brukes når man ammer nei..

jeg har nå gått på disse pillene å tatt av 13kg på 8uker, har bare spist sunne mat, har ikke trent noe i det hele tatt..

disse tablettene gjør at man ikke blir så sulten hele tiden + at di tar vekk søtsuget.. er kjempe fornøyd med pillene jeg da:)

• 2 uker senere...

Supert!!

Gratulerer med vekttapet- må være utrolig deilig!

Må bare kommentere noe du skrev tidlig, med å bruke Bailane.... Bruk heller pengene på personlig trener eller nye treningsklær eller liknende :)

Det er mer varig investering :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...