Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg klaarte ikke dy meg.... er på RD åtte, satte inn to perfekte egg i en perfekt slimhinne forrige fredag, hadde et mislykket forsøk forrige gang.. så bestemte meg for å "tyvteste" i dag for å roe nervene Det var en Rosa strek der.. ganske svak selvfølgelig, men den var der.... jeg trodde det nesten ikke... er så glad.... så begynner tvilen å komme... kan man teste pos. så tidlig? jeg synes jeg husker at jeg leste at flere gjorde det her tidligere.. men i skrivende stund er jeg gravid (hurra) ) Klem fra meg
Søskenhåp adopterer Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Hvis du har tatt eggløsningssprøyte så kan denne sitte i ganske lenge. Er nok litt tidlig å juble enda desverre.
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg tror du kan være gravid :-)! Jeg testet begge ganger på rd 7 for å se om EL sprøyten var ute av kroppen og begge ganger ble testen blendahvit = El sprøyten var ute av kroppen. Jeg testet positivt på rd 10 første forsøk og på rd 11 2. forsøk! Jeg x fingre og tær for deg!!! Lykke til!!!
Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2009 hvor lenge kan eggløsn.sprøyta sitte da?
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 I opptil 10 dager etter at den er satt i følge bruksanvisningen, men det må vel være ca 11-12 dager sidsen du satte din?
Stellasnella Skrevet 3. oktober 2009 #6 Skrevet 3. oktober 2009 Oj, oj... jeg testet også i dag på RD 8. Satte inn forrige fredag jeg også og klarte bare ikke vente lenger. Svaaaak rosa stripe... er veldig skeptisk selvfølgelig men man må jo bare håpe. Jeg testet etter eggløsningssprøyten for å sjekke at den var ute av kroppen så det er i alle fall ikke den. Masse lykke til! :-)
stinemin med tvillinger Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 Hei spennende da, noe har nok festet seg hos deg da, men av erfaring anbefaler jeg ikke tidlig testing. Det safeste er å teste test dagen, LYKKE TIL
Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2009 Deter 12 dager siden eggløsningsspøyta er satt... jeg skulle jo holde meg denne gangen, men jeg klarte bare ikke.. så kommer nok til å teste litt utover uka..... så spennende med fler positive på rugedag åtte da dette er spennende...
lillebie på`n igjen Skrevet 3. oktober 2009 #9 Skrevet 3. oktober 2009 jeg testet positivt RD 9 i mitt 2. ivf forsøk og det var dessverre EL sprøyten! 3 gangen (da jeg endelig ble gravid )) så var jeg så utolmodig og da jeg samtidig plutselig begynte å bli overstimulert så testet jeg svakt positivt fra RD 7 (kan ha vært EL sprøyte + litt naturlig HCG? ) så ble den merkbart sterkere og sterkere for hver dag(brukte clearblue) så ta en test i morgen tidlig så ser du om testen er sterkere? LYKKE TIL )
Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 20. oktober 2009 Uansett så var det ikke eggløsningssprøyta i alle fall 6 uker på vei nå Lykke til alle sammen:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå