grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/459264/offset/23 streken var mye mer synlig en d vises på bildet og den kom opp med en gang så noen dom skyggestrek tror jeg ikke d er.... men kl 3 inatt så var det LITT vanskelig å få tatt et skikkelig bilde av dn.. nå skal det sies at jeg trodde kl var 6 om mårningen:P det som er rart er at når testiden var gått ut så forvsant streken sakte men sikkert..?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. oktober 2009 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/459264/offset/23 dette bilde ble bedre...
<BabyMaby> Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 hva slags test brukte du? Jeg testet positiv med CB plus,og da ble den "gravidstreken" svakere og svakere etterhvert..er derfor man ikke skal lese av etter 10 min heller. hadde kjøpt meg en digital jeg,da får du jo et ordentlig testsvar!! masse lykke til!!
♥REBECCA♥ Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 jeg tokk en sånn pluss test, og den er tilogmed like sterk enda, tokk den i går
<BabyMaby> Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 nå har jeg vært inne og sett på bilde av testen din. ser jo en tydelig strek der da! Jeg hadde tolket den testen som positiv! =)
*SmurfeMamma* Skrevet 3. oktober 2009 #6 Skrevet 3. oktober 2009 min test var like svak til og begynne med.. så her er det nok stoooore håp:) du kan sikkert ta en til nå, og om det blir strek på den også, så kan du nok anse deg som gravid.. du fikk jo en posetiv test i går også ser jeg.. og den var jo veldig klar syns jeg da... oppdater viss du tar en ny test da.... moroooo:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 Den ser da forferdelig positiv ut...egentlig!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D Ta en digital!!!!!!! :D:D:D:D Vil gratulere deg nå!! Hehe...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. oktober 2009 #8 Skrevet 3. oktober 2009 OIIIIII så spennende. Krysser alt jeg har for deg. Nå sitter spiren skal du se! stooor klem
Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #11 Skrevet 3. oktober 2009 Den der er da positiv ??? )) Når har du IKM da tro ?? Kjøp en digital du !! Lykke til !! Tror jeg tør meg på et GRATULERER oxo !! )
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 3. oktober 2009 #12 Skrevet 3. oktober 2009 sier gratulerer jeg også:-) det ser ut som du er gravid ja.hadde du en positiv test igår? leste det lengre opp her..da er du vel ingen tvil??:-)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 3. oktober 2009 tusen tusen takk for gode ord og gratulasjoner .. jeg tør ikke helt og tro enda så jeg skal ta en digital på mandag sier den gravid da kan jeg begynne å virkelig tro.. nå håper jeg såå inderlig:D nå tok jeg en first signal... det kom opp en strek før d var gått 3 min og jeg skulle lese av resultatet men dn ble sterkere etterhvert etter d.. vet ikke hva jeg skal tro jeg...? http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/459264/offset/21
*SmurfeMamma* Skrevet 3. oktober 2009 #14 Skrevet 3. oktober 2009 du er jo gravid da...:) tre tester lyger ikke, og den siste er jo helt klar!!!:) du får gravid på digital test i dag(med urin som har vært i blæren mange timer) og iallefall i morgen! helt sikker... er selv vært testoman, og vet når en test ER posetiv og når den bare "Lurer" oss:) og nå har TRE tester..... gratulere med spiren!
♥REBECCA♥ Skrevet 3. oktober 2009 #15 Skrevet 3. oktober 2009 sier gratulerer jeg også,for du er garanert gravid:)
Mamma til*2 jenter* Skrevet 3. oktober 2009 #16 Skrevet 3. oktober 2009 Gry e gravid...testa positivt i dag me CB Digital...
Ungmamma21 Skrevet 5. oktober 2009 #17 Skrevet 5. oktober 2009 kan jeg spørre om lang tid det tok fra du skulle hat ikm til testen ble positiv?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #18 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg hadde el 22-23 eller 24 september og testet posetiv 2.3 oktober så d var ganske tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå