adie Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 noen som kan hjelpe???? spiser mye fiber,drikker masse veske...pluss kultura....føler ikke at noe hjelper!! noen som vet om noen andre råd???
mulder Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Hvet ikke om det hjelper, men et godt bad skal visst stimulere. Har også hørt at lakris er en naturlig stimuli... Lykke til
2010 Mammaen Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Hei! Jeg har kjøpt linfrø (fås på daglivare) som jeg blander med Biola. Tar et par spiseskjeer og drikker samme med biola. Hvis du gjør dette må du ta mye drikke sammen med det, ellers virker det ikke. Det som er enda bedre er å blande linfrø ut med vann i 2 timer, for deretter å spise dem. Jeg synes det blir litt rar konsistens da, men da slipper man å helle innpå store mengder væske. Har bare prøvd et par dager selv, men foreløpig er jeg fornøyd (selv om jeg ikke vet om det er akkurat det som virker...).
KaWi Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 Her er det Biola og kiwi, samt masse!!! vann. Drikker vel en 4-6 liter med vann hver dag... Er det rart jeg flyr på do og tisser???
vi har verdens fineste gull Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 plommer og kiwi hjalp her, slet nettopp med det samme selv, hehe:) Forbaska greier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå