Gå til innhold

Hvem bestemmer navn til baby'n???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi var på ultralyd i går. Har nettopp blitt alene, etter masse løgner og utroskap fra han sin side. Valgte derfor at det var best å være alene med barna mine.

Denne gangen får vi en jente og jeg har forelska meg i et navn, som han ikke liker. Har sagt at han kan komme med forslag, men han har ingen.

Hva gjør dere med hensyn til navn? Får BF bestemme?

Fortsetter under...

Har han ikke no eget forslag har han jo ikke noe å komme med.

Bf til tulla mi kranglet som bare det med meg pga av navnet som han ikke likte, han kom med ett forslag som jeg ikke likte så til slutt sa jeg bare at det ikke var noe mer å diskutere jeg hadde bestemt meg.

Nå etter at barnet er født har han ikke nevnt navnevalget med ett ord.

Om du virkelig ikke kan se for ett annet navn så bruk det du, han vil venne seg til det og det er jo like mye barnet hans uansett hva det heter..

• 10 måneder senere...

Annonse

Har alltid sett for meg at det er mor som bestemmer /ihvertfall bidrar mest) når det gjelder navnevalg til babyen. Hvis man er alene med omsorgen for babyen er det helt klart mor som skal like navnet og være fornøyd uansett hva bf mener. Jeg valgte nanvnet til datteren min (alene) og han har minimalt samvær med henne, og han ville at jeg skulle avgjøre selv og det gjorde jeg. Har funnet et nyyydelig navn som vi begge liker (jeg mest da, hehe) og angrer ikke et sekund :) :) Synes det var greit å bestemme selv jeg. Hva bf mener tenker jeg ikke såå mye på, er jo jeg som har bært på henne i 9 mnd!! :)

Vet ikke om det er noen lov som bestemmer... Det navnet DU liker best (ikke han) - det velger du! Det er viktig:) Lykke til!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...