LivetErEnLek Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Det er bare å kjøre på. Ellers kan du jo bruke jordbær eller bringebær gele i ostemasssen, så blir den rosa helt av seg selv :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 *klaskepanne* Selvfølgelig kan jeg gjøre det! ) ) Men ser for meg at den kanskje blir ROSA med konditorfarge?? Eller? Har bare en kjangs til å lage den riktig, så må liksom være helt sikker
LivetErEnLek Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Blir helt klart rosa med stor R om du putter litt konditorfarge oppi. Du kan jo kjøre trygt å gjøre begge deler? Bringebær er min favorittsmak på ostekake :-) Lykke til
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har en pakke med villbringebær, kanskje det gjør susen? Bare redd den ikke skal stivne med konditorfargen serru.. dreit meg ut en smule med kiwi i gele-lokket... eller mangel på lokk om du vil! ;o)
LivetErEnLek Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Villbringebær er nam nam. Men du skal ikke være redd får å bruke konditorfarge. Du tar bare noen dråper i ostemassen når alt er blandet sammen, det skal ikke være noe problem. Kiwi og ananas er ikke lurt i gele nei.....
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Da satser vi på ville bær og konditor Takk! Lager som regel bare med sitron, for den vet jeg blir en slager. Men da blir det råååsa kake på søndag! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå