Gå til innhold

Jeg som hadde planer om å gå lange turer hver dag....

Anbefalte innlegg

... men så regner det heeeeele tiden. Og jeg liker ikke gå tur i regnvær! Hvordan skal jeg motivere meg selv til å komme meg ut? Kanskje vi i juliklubben skal ta på oss skritt-tellere og konkurrere om hvem som har tatt flest skritt i løpet av en uke;-)

Fortsetter under...

Her må jeg klappe meg selv på skulderen!! =)

Har gått på tur så å si hver eneste formiddag, og ja... bor i Bergen så mesteparten av dagene har vi vært godt innpakket i regntrekk/klær!

Synes det er godt å komme seg ut jeg, også ser jeg hvor småen nyter å ta en formiddagslur i vognen. Er vant til å være ute i all slags vær hver dag på jobb så det er kanskje derfor jeg har ett sånt "ute-behov".

Hvordan skal du motivere deg?! Nei det er ikke lett å si, men å "tvinge" seg ut slik at det blir en vane er en måte.

Skritt- teller... ingen dum ide!! =) Da får du en motivasjon i starten veffal!!

Uff, skjønner deg veldig godt. Her også regner det heeeeele tiden. Sto i avisen at september var ekstremt våt her og det vet jeg jo stemmer da! Synes det er et ork for tiden med tur. Lysten er der, absolutt, men vi har flyttet siden sist vi hadde baby, så nå har vi en laaaang trapp fra huset og ned til veien. Upraktisk med vogna da. Så jeg finner liksom ikke orket til å bære vogna ned. Men snart! Snart! Snart blir det vel tur igjen! Kanskje skritteller-konkurransen var en god idé?

Jeg også vil klappe meg selv på skulderen. For jeg har gått tur hver eneste dag siden lillemann var født! Og jeg går ofte i 3-4 timer! Men nå har det jo kanskje vært litt bedre vær i Oslo kanskje da:)

Men nå begynner det å bli kaldt ute, og da tør jeg ikke amme ute! Er så redd for brystbetennelse igjen! Og å sette seg på cafe hver gang bli jo litt dyrt! Hva gjør dere andre? Ammer dere ute fortsatt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...