Snufselure Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Min sønn på 8 uker gulper veldig mye. Det som jeg syns er så rart, er at han gulper masse etter han har sovi. Enda vi får han til å rape godt underveis i måltidet. Han gulper som regel litt da også, men er veldig annerledes etter han har sovi. Er redd det er noe galt jeg da. Noen som har opplevd det samme? Håper noen har erfaringer å dele med meg
Svale <3 Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Hei! Har en gutt på 4 mnd. Han gulper også masse. HELE tiden.. Kan gå 3 timer etter måltidet, og han gulper fremdeles. Har dessverre ingen råd å gi.. Håper noen andre kanskje har det..
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Har hatt to gulpere jeg! Eldste holdt på til han var 8 mnd, minste er nå 6,5 mnd og det virker som det har begynt å gi seg nå. Begge har gulpa i tide og utide. Har ingen sammenheng med når de har spist. Har desverre ingen gode råd å komme med, men nå vet du i alle fall at det finnes flere gulpere her ute!
2jentemamma Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 At de små spiser ofte og lite kan hjelpe, fremfor at de spiser sjeldent og mye.
Snuppa + Spire Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Kan være en kiropraktor kan hjelpe (en som kan med spedbarn), er kanskje verdt å prøve/ta en telefon? Har hørt om gulpe-babyer som har fått hjelp der før.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 stakkars tassen vår på 2 mnd er lillegulpulf eller gulpens åndelige makt som bestefar sier, så har en liten gulper her å. har også hørt dette med små måltider ofte. ellers har jeg hørt noe med å heve madrassen 20% ved hode delen(ikke prøvd dette selv) så vet ikke om det hjelper. har med masse skift og kluter i feng når vi er ute. roet seg litt de siste dagene. magesekken er vel som en valnøtt så kan vel ikke forvente at de skal holde på alt de får i seg(vi har ikke begynt med smokk så han får vel i seg mer en han trenger når han kose spiser)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå