magica og lille tryll ♡ Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Idag fant jeg kjempefine ullpysjer i en name it butikk til en ikke så verst pris av 220,- Ble så glad så tenkte dele det med dere. De er tynne så passelig nå på høsten mao... )
passilurken Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 ooooooooooooooooooh digger name-it! thank you tank you:) løpe og kjøpe:)
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 kult kult!!!!!!! var på name it for første gang etter anbefaling av en ulldress til 250 som jeg bare måtte ha, men handlet for mye mer enn det hehe.. uff var jo så mye fint der og ikke veldig dyrt heller.
Ranni Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 Takk for tipset, vet hvor jeg skal på mandag :-)
ifie Skrevet 3. oktober 2009 #6 Skrevet 3. oktober 2009 Herlig! Har akkurat kjøpt en på Cubus (250kr), men den var ikke så tynn som jeg hadde håpet, så den sparer vi til kuldegradene
Squirrel79 Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 Ja, de har mye fint ulltøy på Name It for tida. Jeg kjøpte en pakke med fem par tynne ullsokker til 99 kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå